willy_seff Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Hei jeg vurderer og kjøpe en (Recon 1) fra coold steel coldsteel link eller en kniv fra sog kansje (SOG Trident) sogknives Link men jeg vet ikke hva som er lurest og best vet noen har noen tested noen av desse eller noe erfaring ? vet ikke om det er ret sted og poste men flytt denne om det er feil sted Endret 23. februar 2008 av willy_seff Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Tørr jeg spørre hva du skal bruke de til ? Lenke til kommentar
willy_seff Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) liker kniver og trener til taktiske oppdrag (er ikke i militeret enda) + en liten smule paranoid ingen intensjoner til drap \ over fall Endret 23. februar 2008 av willy_seff Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 liker kniver og trener til taktiske oppdrag (er ikke i militeret enda) + en liten smule paranoid ingen intensjoner til drap \ over fall Neida, misstenkte ikke det heller, syntes selv det er gøy jeg Lenke til kommentar
willy_seff Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 har du noen tøffe knive da ? jeg har sellv en Coldsteel TI-LITE SMITH & WESSON CKSURC 2 Botangar \ butterfly kniver (ikke lovlige) tenker på og kjøpe en Coldsteel Recon 1 eller SOG Trident Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå