Niella Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Mindre enn ei uke til fristen, men jeg klarer ikke å bestemme meg ; idrettslinja eller naturbruk på. Vil begge, men kan jo bare velge 1 linje. Er så redd for å velge feil. Some help please? Endret 2. mars 2020 av Øystein Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Snakk med rådgivern på skolen din. jeg vile ha valgt naturbruk det ligger mer en karriere innen det enn idrett. Endret 2. mars 2020 av Øystein Lenke til kommentar
Niella Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Gryterett skrev: Snakk med rådgivern på skolen din. jeg vile ha valgt naturbruk det ligger mer en karriere innen det enn idrett. Har. Men følte ikke at hun hjalp meg noe særlig. Lenke til kommentar
operg Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Naturbruk og idrettslinjen ligger rimelig langt fra hverandre - hvorfor vurderer du kun disse? Har du vurdert studiespesialisering? Husk på at idrettslinjen i bunn og grunn er studiespesialisering minus programfag. Lenke til kommentar
Niella Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Naturbruk og idrettslinjen ligger rimelig langt fra hverandre - hvorfor vurderer du kun disse? Har du vurdert studiespesialisering? Husk på at idrettslinjen i bunn og grunn er studiespesialisering minus programfag. Jeg har vurdert mye, først var det helse og sosial, deretter studiespesialisering, så elektro, etter det studiespesialisering igjen, senere MDD, så idrettlinja i en laang stund, og nå de siste månedene var det naturbruk eller idrettslinja. Men nå tror jeg at jeg har bestemt meg: idrettslinja. Ja, jeg er klar over at det er mye allmennfag på idrettslinja. Det takler jeg fint. I tillegg har jeg vært på besøk på idrettslinja for programfag til valg, og jeg syntes at alle fagene der virket interessante og kjekke. Det er i alle fall ikke noe problem å vite hva jeg skal ha på andrevalg i alle fall; naturbruk ( Eller vice versa om jeg ombestemmer meg igjen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg