Snoop Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hvor fdinner jeg det? og heter det psmplayer eller noe? hva het det og hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Prøv et søk på google! Lenke til kommentar
radivx Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 PsmPlayer... Japansk... men du greier så vidt å navigere deg fram itl en engelsk versjon på de japanske sidene Lenke til kommentar
Snoop Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg fikk det, men midiene jeg kutter opp blir helt forvrengt og stygge på mobilen, hva er galt???? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 muligens at notene/instrumentene ikke eksisterer på mobilen og nærmeste instrument blir brukt? Og selfølgelig er lydkortet ditt bedre en mobilen sin synth Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Du Snoop hvor fikk du tak i psmplayer?? kan du legge en direkte link?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå