Wipeout Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) 2 bilder av Heidi og Tony. Endret 23. februar 2008 av Wipeout Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 En av tingene jeg legger merke til med en gang, er at det ser ut som hun nettopp har tatt av BHen? Ser merke etter BHen på første bildet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) BH -og sokkestrikk-merker er fyfy. Husker en av top model-jentene fikk grisekjeft av Vendela for å ha sokkemerker på beina ved en photoshoot. Det var dårlig forberedelse. Endret 23. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Skal sies at jeg ikke har redigert bildene ennå, men er klar over bh merkene. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 En av tingene jeg legger merke til med en gang, er at det ser ut som hun nettopp har tatt av BHen? Ser merke etter BHen på første bildet. La også merke til dette med en gang, ellers liker jeg bildene. Jeg synes de gjør seg veldig godt i B/W. Francis Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Gode bilder. Gawd, skulle ønske jeg klarte å overtalte noen av mine veninner til nakenshoot xD Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Du har bare lyst å se dem nakne, du din gris. Det er ikke det fotografering handler om Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Du har bare lyst å se dem nakne, du din gris. Det er ikke det fotografering handler om I min verden så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå