fleur Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ser på en Saab 9-3 Linear 2004-modell. På omtrent samtlige andre like modeller unntatt den jeg ser på står det at de har cruisekontroll. Den annonsen jeg ser på er litt mangelfull generelt så det kan hende at den har det likevel. Men er det noen måte jeg kan se det på på bilder? Er jo oversikt over dashbordet osv. på bildene. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) It look like that`s the button... Endret 23. februar 2008 av Carman Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Den der er til radioen/cdspilleren til og søke eller bytte spor... Snakk om vil gjetting her Crusekontrollen sitter på blinklys/fjernlys bryteren den ser ikke den på bilde.. Endret 23. februar 2008 av alexsnader Lenke til kommentar
bjaraas Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 På bilde #2, knapperaden på venstre side, knappen over nightpanel - der sitter cruisen. Kan også opereres fra blinkers-hendelen. Cruise er standard på 9-3 Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Sikker på det? Er ikke det for og dimme lyset i dasjen da? Lenke til kommentar
bjaraas Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 hmmm...nå blei jeg faktisk usikker. Sikker på at det er cruise og at den betjenes fra lyshendelen, men du kan ha rett angående dimmebryter. Ah, jeg som trudde jeg var smart der også, hehe Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ja jeg har helt rett i det du. På lyshendelen sitter det vel to knapper til crusekontrollen, en til og slå av og en til og justere farten... Bryteren over nigthpanel knappen er som sagt til dimming, foreldrene mine har en 9-3SS Vector og jeg er liker og låne den for og sei det sånn, og bruker cruse, dimming og nigthpanel knappene flittig... Så jeg vet godt hva som er hva her Lenke til kommentar
Carman Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 så jeg hadde riktig? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Nei.. du hadde så feil det går ann og få det, sjønner ikke hva du vil fram til? Edit: Bare for og fjerne all tvil :!: Endret 23. februar 2008 av alexsnader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå