Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Noe feil ved windows innstalasjon

Anbefalte innlegg

Når jeg innstalerte windows for føste gang så fikk jeg blåskjerm når den nesten var ferdig. Også måtte jeg restarte datan, tok ut 2 GB ram og prøvde igjen. Nå når jeg starter den opp både med og uten windows CD-en så kommer det opp et vidu hvor det står : Datamaskinen startet opp uventet, eller det oppstod en uventet feil. Prøv og sku av datamaskinen og starten opp igjen og prøv deretter og innstalere windows på nytt. (Noe lignende det hvertfall)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har du vel mest sansynelig gjort noe feil, eller feil ved programvare.

Vis det ikke da fungerer vis du prøver på nytt og du vet du ikke har gjort noe feil kan du jo alltids få en som jobber med dette til å kikke på problemet, eller bytte programvare.

Sikkert ikke til stor hjelp, dette hadde du vel mest sansynelig gjort uansett om jeg ikke hadde sakt det. Lykke til! ;)

Lenke til kommentar
Da har du vel mest sansynelig gjort noe feil, eller feil ved programvare.

Vis det ikke da fungerer vis du prøver på nytt og du vet du ikke har gjort noe feil kan du jo alltids få en som jobber med dette til å kikke på problemet, eller bytte programvare.

Sikkert ikke til stor hjelp, dette hadde du vel mest sansynelig gjort uansett om jeg ikke hadde sakt det. Lykke til! ;)

Jeg tror ikke jeg har gjort noe feil ved windows-innstalasjon, men vet du hvordan man formaterer en HDD uten windows CD? Mulig det er lagt inn feil men da må den formateres.

Lenke til kommentar

Når jeg formaterer pcen min(som jeg gjør hver 2månede - Gratis antivirus vettu :p)Så trenger ihvertfall ikke jeg noe cd, har jo det men jeg bruker som regel å ta strømmen et par ganger. ved oppstart pleier jeg å spamm klikke på alle tastene, så spør den om jeg vil formatere :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...