PcAj Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Jeg har F-secure Internet/antivirus Security 2008. Når jeg hever ikonet over menyikonet, kommer det opp: Virusdefinisjonene er 8 dager gamle. Dette problemet har jeg hatt i et par dager nå. Det står på F-Secure's hjemmeside at man skal gå på automatiske oppdateringer, og kontroller. Når jeg gjør dette kommer statusen; Neste Oppdatering: Når tilkoblet. På internett står det at F-secure vil automatisk oppdatere når man er på internett. Det står også at hvis man har modem så skjer dette etter en time. Jeg har modem, og lurer på om jeg må være en time på internett? eller må kansje må jeg være på internet i intetnet explorer? For tiden bruker jeg firefox. Til de som ikke skjønte alt, d.v.s at dette kan hjelpe til: http://support.f-secure.com/enu/home/suppo...virus_q02.shtml Endret 25. februar 2008 av PcAj Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 antivirusprogrammene trenger ikke nettleser for å oppdateres, kun netttilgang. Hvis du klikker på manuell oppdatering, vil antivirusprogrammet sjekke om det finnes oppdateringer. I tillegg vil det også søke automatisk, normalt ved oppstart av maskinen eller til bestemte klokkeslett. Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Det kommer bare opp "når tilkoblet" jeg går på internett, men ingenting skjer Lenke til kommentar
Orochimaru Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Se eventuelt etter om F-Secure er innstilt på å takle Modem, eller at den ikke har funnet ut hvilket internet den skal bruke. (Hvis du da har noe trådløst i nærheten.) Hvis ikke du finner ut av dette, anbefaler jeg deg til å reinstallere og kontakte F-Secures kundeservice. -Orochimaru Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 har hatt samme problem på 2 maskiner, og begge problemene skjedde omtrent samtidig. prøvde å ringe til dem og høre, og de kommer med masse forslag som ikke hjalp. (problemet mitt er at det ikke går an å oppdatere. alternativet er grått, så går ikke an å trykke). Jeg reinstallerte programmet, og da fungerte det fint... Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Ok, takker Da får jeg avinstallere enn dag og innstallere på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå