muffe Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Skal vekk til uka, men det er noen TV-programmer jeg gjerne ville ha tatt opp. Hvor finner jeg Show-Wiew nummeret til disse? Jeg vet at det står i de fleste aviser, men jeg har bare TV-programmet frem til i morgen! Jeg trenger hele uken! Derfor tenkte jeg at det måtte jo finnes på internett... Kanalen jeg skal ta opp fra er forresten TV2 Lenke til kommentar
lodott Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 står i programdelen i de fleste aviser...nummerene står bak den lille omtalen og tidspunktet til programmene om du skjønner hva jeg mener... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Sjekk ukebladene da, kanskje de har numrene Lenke til kommentar
CFD Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Du kan slå opp på TV2 tekst TV. Side 640 hvis jeg ikke tar feil. Der ser du TV oversikt for 8kanaler elns (De vanlige norske og svenske) Det er også showwiev der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå