Gå til innhold

Hva kan jeg får for min 360 med 6 spill?

Magnusha

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en Xbox 360 som jeg kjøpte rundt juletider i 2006. Jeg vurderer å selge denne nå fordi jeg skal snart på videre studier og har ikke tid til å bruke den. Hva kan jeg forvente meg å få for denne konsollen, den er ikke moddet og er en premium-boks.

Har også følgende spill

- Call of duty 4

- Gears of War

- Guitar Hero 2

- GRAW 2

- Crackdown

- Halo 3

Hva slags pris kan jeg forvente å få for denne?

Takker for alle svar :D

PS: Dette er ikke en salgsannonse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(...)skal snart på videre studier og har ikke tid til å bruke den(...)

Du tar så grundig feil nå! Er ingen tid som passer bedre enn studenttiden til å eie en konsoll! Ingenting som er som å spille foppall og buzz med studiekompiser...øl og spill hører studietiden til!

Når det er sagt, 3500+/-?

Hilsen ex-student med god jobb og venner enda:-)

Lenke til kommentar
Spør du meg, så er det ikke verdt en dritt. En så gammel maskin har helt sikkert den gammle strømforskyningen, og dermed så er det ganske sikkert at den røde dødsringen dukker opp snart ;)

Akkurat det spiller vel egentlig ikke noen stor rolle, maskinen er fortsatt under garanti og er ikke moddet.

Lenke til kommentar

Jo, den skal nok på andre siden av 3000 området.

Som andre skriver her, det var noe gode spill du hadde til den, så jeg vil påstå at 3500 på finn.no ikke er umulig.

Det at det er strømforsyningen på de gamle som er dårlig har jeg aldri hørt før.

Trodde det var problemer med overoppheting, og ser ikke hvordan strømforsyningen påvirker det, da den ligger utenfor selve Xboxen.

Jo, den skal nok på andre siden av 3000 området.

Som andre skriver her, det var noe gode spill du hadde til den, så jeg vil påstå at 3500 på finn.no ikke er umulig.

Det at det er strømforsyningen på de gamle som er dårlig har jeg aldri hørt før.

Trodde det var problemer med overoppheting, og ser ikke hvordan strømforsyningen påvirker det, da den ligger utenfor selve Xboxen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...