Magnusha Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hei! Har en Xbox 360 som jeg kjøpte rundt juletider i 2006. Jeg vurderer å selge denne nå fordi jeg skal snart på videre studier og har ikke tid til å bruke den. Hva kan jeg forvente meg å få for denne konsollen, den er ikke moddet og er en premium-boks. Har også følgende spill - Call of duty 4 - Gears of War - Guitar Hero 2 - GRAW 2 - Crackdown - Halo 3 Hva slags pris kan jeg forvente å få for denne? Takker for alle svar PS: Dette er ikke en salgsannonse Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (...)skal snart på videre studier og har ikke tid til å bruke den(...) Du tar så grundig feil nå! Er ingen tid som passer bedre enn studenttiden til å eie en konsoll! Ingenting som er som å spille foppall og buzz med studiekompiser...øl og spill hører studietiden til! Når det er sagt, 3500+/-? Hilsen ex-student med god jobb og venner enda:-) Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Personlig så mener jeg rundt 2600 kroner for hele pakken er en fornuftig pris. Brukt X360 Premium : ca 1200 kroner (Ikke av de nyere modellene) Guitar hero 2 : 400 kroner Resten av spillene : 200 kroner pr stk. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Spør du meg, så er det ikke verdt en dritt. En så gammel maskin har helt sikkert den gammle strømforskyningen, og dermed så er det ganske sikkert at den røde dødsringen dukker opp snart Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Spør du meg, så er det ikke verdt en dritt. En så gammel maskin har helt sikkert den gammle strømforskyningen, og dermed så er det ganske sikkert at den røde dødsringen dukker opp snart Akkurat det spiller vel egentlig ikke noen stor rolle, maskinen er fortsatt under garanti og er ikke moddet. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Om man ska bedømme etter www.qxl.no, så vil jeg tippe ca. 2500, men på en annen side så blir Arcade solgt for 1700-1800... Fatter ikke at noen vil betale så mye for den Har ikke elkjøp Arcade til 1700-1800? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det var jo fryktelig gode spill som fulgte med, så jeg ville sagt en 3500-4000,- glatt hvis du selger den på finn/ noen du kjenner som har veldig lyst på en 360. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Du får nok rundt 3000,- for det der, tenker jeg. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 som DragonCrest sier: ca. 2600 kr.. ikke noe høyere enn det i alle fall. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jo, den skal nok på andre siden av 3000 området. Som andre skriver her, det var noe gode spill du hadde til den, så jeg vil påstå at 3500 på finn.no ikke er umulig. Det at det er strømforsyningen på de gamle som er dårlig har jeg aldri hørt før. Trodde det var problemer med overoppheting, og ser ikke hvordan strømforsyningen påvirker det, da den ligger utenfor selve Xboxen. Jo, den skal nok på andre siden av 3000 området. Som andre skriver her, det var noe gode spill du hadde til den, så jeg vil påstå at 3500 på finn.no ikke er umulig. Det at det er strømforsyningen på de gamle som er dårlig har jeg aldri hørt før. Trodde det var problemer med overoppheting, og ser ikke hvordan strømforsyningen påvirker det, da den ligger utenfor selve Xboxen. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg tenker du får rundt 2500 + Lenke til kommentar
MrCoolGuy Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Masse kongespill, hvis du satte den på Auksjon kan du få masse penger. Start på en utropspris på 2500 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå