Brandhaug Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hei. Jeg vurderer å teste ut snowboard. Jeg har ikke noe utstyr ennå, så jeg trenger litt hjelp for å finne det rette for meg. Jeg er 1.91 m høy og veier ca 90 kg. Skostørresle er 44,5. Bør jeg ha et mykt/hardt brett? Lengde? Tenkt å bruke det kun for å lære meg å kjøre på. Er helt fersk i denne sporten. Så all informasjon er til stor hjelp. På forhånd takk Mvh. Brandhaug Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Lengda på brettet bør være mellom hake og nese. Myke brett er mer for di som liker og slide og hoppe, mens stivere er mer kjøring, Your choise! Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Lengda på brettet bør være mellom hake og nese. Kan godt være kortere enn det å, ettersom at du er fersk på snowboard Brandhaug. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Forbered deg på å slå ut pusten et par ganger Je sleit med å lene meg bakover når jeg skulle svinge og da gikk det rett på tryne så det sang etter :!: Ville helst stå oppreist resten av dagen. Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 http://shreddersonly.forumup.co.uk/ join her for mye mer info om snowboard Lenke til kommentar
Larze Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Vil tro ca. 158-160 vil være bra. Du har ganske store føtter så du burde lkansje ha et wide brett som betyr at det er brere enn vanlig. Det er for at du ikke skal få toe-drag eller heel-drag, altså at tåen eller helen kræsjer i snøen når du svinger. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå