Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Nyinstallert HDD funker ikke

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en byggepc, og greide ikke vente på at HDDen skulle komme (en SAMSUNG SpinPoint T166 500GB SATA2 16MB 7200RPM (HD501LJ))

SÅ jeg gikk ned på Computercity og kjøpte meg en Seagate HDD på 500 GB.

Installerte den i PCen og la in Vista Ultimtate. Det gikk som snus og snart var pcen oppe og kjørte!

Dagen etter fikk jeg Samsungen og installerte den. Plugget inn SATA kabel mellom HK (ASUS P5N-T Deluxe) og HDD, og koblet til strømmen. Startet Windows men der var det ingenting som kom opp som en andre disk.

Fikk Nokia_Dell her på forumet til å komme over og ta en titt men han skjønte heller ikke hva som var galt.

Fikk bare HDDen og noe skriv tror jeg. Ingen kabler eller eske.

Noen som har noen formening over hvordan jeg kan få den til å funke?

På forhånd takk!

Fat_Board

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
på pcene jeg har hatt er det bare og plugge de, omm s¨åpååer de på opp i utforsk så er det bare og partisjonere derifra

EDIT : men da hjadde jeg jo partion magic pro instalert

Aldri opplevd å kunne partisjonere fra utforsker, som Hårek sier så er diskbehandling anbefalt.

Lenke til kommentar
jaja strange funka det :S var jo en ny partisjon bare fra en disk jeg haadde men den var ikker formatert . men men bruk er partisjonerings prog så funker det , sa det til fat boadr på msn nå

Formatering og partisjonering er 2 forskjellige operajsoner, formatering er tilgjenglig i utforsker men ikke partisjonering. Mistenker veldig at fat_board ikke har partisjonert harddisken.

Endret av Duqe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...