tek73 Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 jeg har 3 partisjoner på harddisken. 2 av disse brukes til 2000XP jeg lurer på om jeg kan konvertere disse partisjonene fre fat 32 til ntfs uten å tape data?. Og hvis jeg kan det, hvordan gjør jeg det? Takker på forhånd for all hjelp. Lenke til kommentar
eught Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Det går an med PowerQuest sin Partiton Magic, men jeg ville ikke helt stolt på det. Har hørt om VELDIG mange folk som har mistet all data på partisjonen de prøvde å konvertere. Evt. kan du sjekk om det ligger noe konverteringsgreier i Tilbehør>Systemverktøy på startmenyen. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 http://www.windows.no/d_conver.php Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Trykk på KJØR ->cmd convert c: /fs:fat32 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Trykk på KJØR ->cmd convert c: /fs:fat32 Er det ikke riktig det som eg gjorde da? Trudde det var det samme eg? Eller hva :wink: Lenke til kommentar
tek73 Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Takker for hjelpen det fungerte flott. Til dags dato er det kun ett av flere dusin spørsmål dere ikke har gitt løsning på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå