Rui23 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hei. Jeg er relativt fersk på gitar, og ønsker å kjøpe en el-gitar. Som sagt er jeg er fersking Så jeg hadde tenkt en pris på en 3 500 til en 5 000. Noen forslag? Takk Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Så sant du ikke har helt spesielle behov, finnes det masse tråder og poster om dette i forumet allerede. Søkefunksjonen er grei å bruke da. Hvis du kunne skrive litt om hva du ønsker å spille, og hva slags type gitar du er ute etter, er det lettere å anbefale noe. I den prisklassen du nevner, er det mange bra gitarer å få kjøpt. Regner da med at det er kun gitar du skal ha, siden du ikke nevner noe annet. Lenke til kommentar
Rui23 Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Så sant du ikke har helt spesielle behov, finnes det masse tråder og poster om dette i forumet allerede. Søkefunksjonen er grei å bruke da. Hvis du kunne skrive litt om hva du ønsker å spille, og hva slags type gitar du er ute etter, er det lettere å anbefale noe. I den prisklassen du nevner, er det mange bra gitarer å få kjøpt. Regner da med at det er kun gitar du skal ha, siden du ikke nevner noe annet. Ok, jeg reg. meg akkuratt så er fersk her også, men takk skal du ha:) Skal prøve å søke meg frem. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Siden du fremdeles ikke nevner noen krav, vil jeg foreslå Schecter Omen Extreme. Jeg tror den er et mye bedre valg enn mange større merkenavn i denne prisklassen (som Squier, Epiphone, Ibanez etcetera). Kjøpte meg selv nylig en Schecter, om enn et par prisklasser over denne, og jeg er strålende fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå