Zepticon Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Leste en plass at Bloodelf paladins eller Bloodknights får spesielle titler etter leveln dem er på? stemmer dette? Endret 23. februar 2008 av Zepticon Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Har selv en belfadin i lvl 70, aldri sett noe til disse titlene, nei. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 http://www.wowwiki.com/Blood_Knight There are four "ranks" that are obtainable by blood elf paladins, and some that are only obtainable by the NPCs. [edit] Player ranks Initiate: Where all Blood Knights begin, at level 12 Adept: Obtained after completing the Blood-Tempered Ranseur, around level 20-25. Knight: Obtained after learning the Blood Warhorse summon, level 40. Master: Obtained after completing the Blood Charger quest, around level 60. This rank is also held by some NPCs (Master Pyreanor in Orgrimmar, for example). Mulig jeg som har missforstått hele greia da? xD Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Aldri noe jeg har sett i hvert fall. Ikke på meg selv eller andre. Men kanskje jeg bare er distrè. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Det er du som har misforstått. Det går på lore og er Blood Knight-hirerakiet. "Alle" paladins må gjennom disse testene (First Trial, second trial etc.), og du ser utslag på NPC-paladiner i Silvermoon City som har gjort dette. Du kan såvidt meg bekjent ikke sette ranken på deg, men du "har" den i systemet. Selv er jeg Master. :> Red.: Så ja, det er uoffisielle titler. Endret 23. februar 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Er vell knight jeg da. Er lat, så jeg bare kjøpte meg epic hawkstrider. Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Eneste som er spesielt med en BE paladin er tabarden som dem kan få når de blir 60 og får tak i Chargern sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå