remitv Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hei! Jeg fikk en bærbar fra jobben som de skulle kaste. Det er en compaq ARMADA 1540D Problemet er at de formaterte hele disken. Diskettstasjonen er ødelagt så jeg får ikke kommet meg inn i dos for å innstalere windows. Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Om det er noen steder de selger diskettstasjon til den type bærbar pc? P.S den har ikke usb. Takker på forhånd Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Nå kjenner jeg ikke til denne typen bærbar, men går det an å boote fra CD, og installere OS fra disk? Lenke til kommentar
remitv Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg har prøvd og boote fra cd, men det gikk ikke.... Er det noen som vet om det er mulig å få kjøpt en ny diskettstasjon til den? Jeg har spurt hos komplett, men de hadde ikke. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg har en til Armada E500. Hvis den passer kan du kanskje få kjøpe den... Send PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå