SpecialForce Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvordan kan du forvente at vi skal vite det hvis du ikke prøver?????? Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det var svar på det ene spørsmålet, det andre da? "Og hvordan?" Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Husker ikke nøyaktig, men gå under tools og se etter en meny som heter "Firmware". Under der skal du kunne laste ned FW til din DIR-655 Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Noen som vet om det er mulig å skru av alle de irriterende blå lysene på DIR-655? Alternativet er teip, men det kommer til å sette igjen merke, samt at det ikke er like pent... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Har akkurat nå DIR-855 på hjemmebane, men hvis du virkelig synes noen blå lys er fryktelig ille så må du nok bruke en liten arkflik og teip dessverre. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Noen andre som har problemer med Shareport på 1.3x? Funket fint med 1.2x, men nå fungerer det bare rett etter jeg har restartet ruteren. Så går det noen timer og så er problemet tilbake igjen. Shreport klarer rett og slett ikke koble seg opp med enheten. Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Sliter med veldig dårlige overføringshastigheter på det kablede nettet. Alle PC-ene er koblet med kabel rett i DIR-655. Hastighetene mellom PC-ene ligger rundt 15 mbit og er konstant for alle PC-ene. Forsøkte å skru av QoS på routeren, noe som gjorde at hastigheten doblet seg (til rundt 30 mbit), men fremdeles veldig dårlig. Alle NIC-ene på nettet støtter gb. Har også kontrollert at alle NIC og routeren står på autoselect. Neste steg blir å fjerne én og én PC samt kontrollere alle kablene. Er det noen som har flere tips? Endret 18. mai 2009 av brannslange Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Sliter med veldig dårlige overføringshastigheter på det kablede nettet. Hvilken firmware bruker du? Den nye 1.31 er bedre enn f.eks 1.21 for overføring via LAN. Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Sliter med veldig dårlige overføringshastigheter på det kablede nettet. Hvilken firmware bruker du? Den nye 1.31 er bedre enn f.eks 1.21 for overføring via LAN. Godt tips! Men hvor finner jeg versjon 1.31? Har lett både på dlink.no og dlink.com uten å finne noe annet enn den versjonen jeg allerede har (1.21). Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 ftp://ftp.dlink.com/Gateway/dir655/Firmware/ Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Finnes det en mulighet på DIR-655 for å prioritere HTTP trafikk ovenfor torrent? Tror nemlig at jeg har klart å tulle med en innstilling siden nå så er nettet vanvittig tregt hvis jeg bruker utorrent, noe som det ikke var før. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Noen som vet hvor mange db de originale antennene til DIR-855 har? Evt. DIR-655 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Har nettopp fått en D-Link DIR-655 mellom hendene, men er det noen her som vet om noen gode (interne) trådløse nettverkskort som fungerer godt med DIR-655? Jeg bruker foreløpig bare et USB-nettverkskort (eller hva det kalles) som fulgte med den gamle Tele2-ruteren (merke: Tilgin) Jeg tenkte jeg skulle teste SharePort-en, men det funker ikke å laste ned "SharePort Utility" fra dlink.no, og på dlink.com står det at programvaren ikke skal brukes utenfor USA. Kan noen sende meg link til en side jeg kan laste den ned fra, eller sende selve programvaren? Endret 28. mai 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ingen som vet hvordan jeg får brukt shareporten? Skulle gjerne brukt den, ettersom det var en av grunnene til å skaffe ny router, sammen med mange andre grunner... Jeg regner med at noen av dere andre hr lastet ned program varen, så det hadde vært fint om noen kunne sende meg den siden det ikke funker å laste den ned nå. Lenke til kommentar
tecnic Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hvilken modell og firmware har du? Og har du mac eller windows? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Windows, Firmware 1.21 EU Endret 7. juni 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Strøm adapteret til DGL 4300 gikk i natt, så nå blir det DIR 655 på meg også. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ville det ikke vært like greit med en DIR-855 ville jeg spurt meg om da. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hva er de helt store forskjellene mellom DIR-655 og DIR-855? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det har jeg ikke kompetanse til å svare på, men jeg ville ikke nølt med å gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå