Lasse Ma Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Noen som har testet denne? http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet456.htm Er den noe tess? Verdt pengene? Lenke til kommentar
esk Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Synes den har fungert glimrende, brukte den på et gf3ti200 kort, og det var helt topp. Ser man kan få de fabrikkmonterte på 9700 pro (så jeg flytter den over på mitt nye skjermkort i kveld) Lenke til kommentar
Sator Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg har hatt en sånn en stund nå og syns den fungerer ypperlig... Kjøler faktisk bedre en den bråkete Blue Orb'en som var på mitt GF2 GTS kort. Vist du ikke er interisert i å overklokke noe særlig så kommer du ikke til å angre. Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Ok. Skal ikke overklokke, e bare lei den lille dritvifta som som snurre. Alle andre vifter går enten på 6 volt eller er stillegående i utgangspunktet, så da er det bare skjermkortet igjen for å få en stille pc. Bestilling er gjort. Takk for svarene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå