Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hadde tenkt å lære meg take on me på piano. Ikke hele sangen, bare det mest kjente mellomspillet/forspillet. Jeg er nub innenfor piano og kan ikke noter:p så jeg leter etter noe youtube lignende videoer som viser hva som skal trykker og jeg bare kan ta utgangspunkt i en tangent og skrive feks v2^=to hakk til venste(svart tangent). men back onT: Fant ikke noe på youtube utenom i en liten video som het famous piano riffs elns. men det var bare en liten del av den. på forhånd takk:) Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Prøv ut denne: Bare med 1 hånd da, så ikke noe "bass".... + Vet du første noten er det ikke noe stress å lytte med øre for å finne ut neste tone, men ikke noe vits i det, bare følg videon. Endret 23. februar 2008 av victoryseieren Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Eller, så kan du gjøre det så mye enklere ved å lære deg noter Edit: litt hjelp. Endret 24. februar 2008 av Slettet-v6cLnSOv3V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå