Pilot_ Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Hei, Har en Saab OG 9-3 M00 med trådløs sentrallås på nøkkelen, men jeg lurer på om det er mulig å få montert (uten alt for mye styr) slik lyd som du gjerne ofte hører på film når de låser opp/igjen bilen (*pipp pipp* e.l.). Litt vanskelig å forklare lyden, men kanskje noen skjønner hva jeg vil frem til? Noen som har erfaringer med dette? Endret 23. februar 2008 av Brød Lenke til kommentar
Slalamoses Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hei, Har en OG 9-3 M00 med trådløs sentrallås på nøkkelen, men jeg lurer på om det er mulig å få montert (uten alt for mye styr) slik lyd som du gjerne ofte hører på film når de låser opp/igjen bilen (*pipp pipp* e.l.). Litt vanskelig å forklare lyden, men kanskje noen skjønner hva jeg vil frem til? Noen som har erfaringer med dette? Dette er jo ikke en lyd for sentrallåsen, det er alarmen som akiveres/deaktiveres... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Hei, Har en OG 9-3 M00 med trådløs sentrallås på nøkkelen, men jeg lurer på om det er mulig å få montert (uten alt for mye styr) slik lyd som du gjerne ofte hører på film når de låser opp/igjen bilen (*pipp pipp* e.l.). Litt vanskelig å forklare lyden, men kanskje noen skjønner hva jeg vil frem til? Noen som har erfaringer med dette? Dette er jo ikke en lyd for sentrallåsen, det er alarmen som akiveres/deaktiveres... Well, ok.. my mistake Har alarm på bilen, så da omformulerer jeg spørsmålet: hvordan kan jeg få en slik lyd når jeg aktiverer alarmen? Lenke til kommentar
Slalamoses Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hvis alarmen din støtter det, er det kun en høytaller som skal til, men slike alarmer bruker å være komplett (gjerne orginale). Man kan sikkert ordne et slikt system men for å få det bra til, bør du vel skifte til en sånn type alarm. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg har også tenkt å ettermontere alarm på bimmern min etterhvert. Fins det slike alarmsett til min? Evt hvor skaffes dette? Pris? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Tjaa hvorfor gjøre det så vanskelig? Er vel bare og skaffe en sånn liten høgtaler som lager det rette lyden og finne en plass og kople den på... Blir jo litt fake da, men lyden kommer Noen som vet hvor mann får kjøpt noe sånn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå