chokke Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jauda, jeg er nå gått lei spillene jeg har, som inkluderer WoW, div. Orange Box spill fra Steam og annet småplukk. Så derfor er jeg på leting etter et nytt spill . Det er visse krav som stilles. For det første, ikke noe RTS. Det klarer jeg bare ikke, Supreme Commander, Red Alert osv. Jeg dør med en gang. Jeg har enten lyst på et sterkt rollespill med en god historie. Eventuelt et FPS med god historie og alternativer til MP, det vil si ikke vanlige løp - drep - dø samtidig som man prøver å utføre svake oppdrag som å plante en bombe eller redde et par stusslige gisler som dukker opp neste runde uansett. Om det er et MMORPG så gjør ikke det noe, men hadde da ikke lyst til å betale månedlig om jeg ikke trenger . Om man får kjøpt over Steam så er det bare positivt, selv om jeg har sett igjennom der og det eneste som frista var egentlig Two Worlds, men etter å ha sett på forumet til Steam så så det ut som bare var bugga og alle hatet det i mer eller mindre stor grad. Om det kommer (store forhåpninger ) forslag om spill som passer inn i en av kategoriene, så gjør ikke det noe. Underholdning kan man aldri få for mye av. Imens venter vi (les: jeg) på Mythos og Left 4 Dead Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Prøv Bioshock, kan kjøpes via Steam, og har en veldig god historie Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Been there, done that. Glemte å nevne at jeg har Crysis i tillegg (forbanna flyving). I tillegg til at jeg har prøvd ut andre spill. Gratis gjør heller ingenting Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hva med The Witcher? Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hva med et bilspill? Trackmania for eksempel. Du kan laste ned Nations, det er gratis eller så har du United, det koster penger. Eller liker du ikke sånne spill? Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Call of Duty 4. Beste single-player-spillet, med en veldig filmatisk følelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå