TheNarsissist Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hei, jeg har lyst til å kjøpe meg en komplett høtaler pakke som som ikke er noe dyr,maks 2000.Den skal brukes til film og Xbox 360.Jeg kom nettop over denne fra komplett http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=307655 Hva synes dere?Er det bare noe billig dritt eller?Den største grunnen at jeg vil ha noe sånt i steden for sånne vanlige hjemmekino pakker med Dvd spiller og små høytalere er at jeg har lyst på noen store høytalere.Så si hva dere synes eller kom med tips til andre sånne pakker. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Tror ikke det er noe særlig. Men hva for man til prisen? ikke stort. Men om du går opp litt så kan du kjøpe denne pakken her for du hvertfall litt for pengene. Og smaken av ordentlig hifi. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Tror ikke det er noe særlig.Men hva for man til prisen? ikke stort. Men om du går opp litt så kan du kjøpe denne pakken her for du hvertfall litt for pengene. Og smaken av ordentlig hifi. Så bra ut den,men trenger jeg no reciver eller forsterker eller noe sånt? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ja det trenger du, men det gjorde/gjør du også til den Eltax pakken du linket til først også. Har du noe penger å bruke på det? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Ja det trenger du, men det gjorde/gjør du også til den Eltax pakken du linket til først også. Har du noe penger å bruke på det? Faen heller! Jeg tror jeg bare stikker på Elkjøp å kjøper meg en vanlig hjemmekino pakke eller no,men takk for hjelpen Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Eller så kan du kjøpe stereo Et par Dynavoice F6 til tusenlappen, og en stereoforsterker. For eksempel Cambridge Azur 340A til 2000kr. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Eller så kan du kjøpe stereo Et par Dynavoice F6 til tusenlappen, og en stereoforsterker. For eksempel Cambridge Azur 340A til 2000kr. Det er ett mye smartere valg ja! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Eller så kan du kjøpe stereo Et par Dynavoice F6 til tusenlappen, og en stereoforsterker. For eksempel Cambridge Azur 340A til 2000kr. Det er ett mye smartere valg ja! Men kan jeg bruke det til tv Dvd og Xbox da? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ja, men du får bare stereolyd, og ikke surround. Men det går jo ann å oppgradere med bakhøyttalere og centerhøyttaler + en surroundforsterker seinere Selv om jeg ville kjøpt en subwoofer før jeg gjorde det. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Ja, men du får bare stereolyd, og ikke surround. Men det går jo ann å oppgradere med bakhøyttalere og centerhøyttaler + en surroundforsterker seinere Selv om jeg ville kjøpt en subwoofer før jeg gjorde det. Hva er forskjell på stereo og Sourrand?Det vil vell låte bedre enn de innebygde høytalerne på min Samsung 26''Lcd tv Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Forskjellen er at du ikke får høyttalere bak deg, slik at du bare får "høyre/venstre"-lyd. En annen forskjell, som er viktig, er at du får bedre lyd for pengene når du kjøper stereo, siden du trenger færre komponenter. Det vil spille MYE bedre enn de innebygde du har nå, og kjøper du det stereoalternaltivet jeg la frem tidligere, har du også et ypperlig anlegg å spille musikk på. Hvis du senere skulle ønske litt mer trøk,, så kan du kjøpe en XTZ 99 W8.16 for 2000kr (ferdig levert), eller kjøre til Sverige og kjøpe en der for ca 1200 NOK. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Ok det høres bra ut ,men hva er XTZ 99 W8.16 Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hørt om google? XTZ 99 W8.16 er en 8" subwoofer fra XTZ. Den er "billig" og gir mye bass for pengene. En sub jeg har stor tro på, og i den prisklassen anbefaler jeg ingenting anna. Noe billigere anbefaler jeg heller ikke. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Hørt om google? XTZ 99 W8.16 er en 8" subwoofer fra XTZ. Den er "billig" og gir mye bass for pengene. En sub jeg har stor tro på, og i den prisklassen anbefaler jeg ingenting anna. Noe billigere anbefaler jeg heller ikke. Ok. Og foresten jeg vet hva google er ,men jeg er for lat til å bruke det! :!: Lenke til kommentar
freke Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Minitest av XTZ 99 W8.16 hvis det er ønskelig å lese litt omtale før handel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå