Marxxx Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hei! Da hadde jeg endelig fått pcen opp og gå, og skulle oppdatere biosen for å få rammen til å fungere. Så jeg satte igang oppdateringen inne i windows, og ble bedt om å restarte maskina. Gjorde så, men så frøs bildet ved "republic of Gamers" logoen og kommer seg ikke videre. LCD displayet bak ved I/O kan en lese "MSINSTAL". Hva har skjedd? Hvorfor starter den ikke og hvordan kan jeg fikse det? MVH Andreas Lenke til kommentar
ticalOne Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Oppdaterte akkurat til nyeste bios og fikk samme problemt. Etter litt googeling fant jeg ut at det skulle være noe med init av mus\tastatur, fant et gammelt et og koblet til. Da reagerte bios såvidt og fikk entering setup... men ingenting skjer videre. Noen andre som har innspill? Har prøvd med cmos etc og skifte til en minnebrikke med lavere hastighet, men no luck. Lenke til kommentar
ticalOne Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Oppdatering: Hvis du kjører sli så ta ut et av kortene. 1502 kjører visst ikke særlig med SLI, dog jeg har problemer selv med bare et skjermkort. Lukter RMA av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå