Gå til innhold

Sony 40" Bravia LCD TV, KDL-40D3550

Gjest medlem-128014

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har jobbet i mange år med salg av Tv, sony har noen virkelig gode paneler, men dette er dessverre ikke en av dem. Blassete farger og dårlig respons er noen av problemene. Ellers kan jeg jo nevne at hullene for montering av veggfeste er veldig dårlig, har hatt en par kunder som har ødelagt disse pga. at festeplaten er på innsiden av chassiset og kan lett falle av. Dette blir selvfølgelig fikset på garanti, men er litt surt å må sende inn TV'en etter montering. Samsung har en masse gode panel og velge mellom, disse har høy kvalitet og koster heller ikke skjorta... Må du ha 40"??? Må det være LCD???

Lenke til kommentar
Gjest medlem-128014

Skal ha noe som er bra å spille ps3 og se på blu-ray filmer på. Skal i tilleg se på kabel-tv og dvd-filmer. Når jeg først skal kjøpe ny tv må det være noe ordentlig som er bra. Viktig med klart og skarpt bilde. Må være god sortfarge og kontrast. Skal kjøre ps3'en på 1080p. Har du noe bra å anbefale? Ikke for mer en 15.000

Endret av medlem-128014
Lenke til kommentar
Gjest medlem-128014

ok.. hva er det som er bedre på denne tven enn den fra sony? er det god sortfarge/kontrast i den? blir det bra bilde når man spiller ps3?

Lenke til kommentar

Kan du utdype problemet med veggfeste litt mer? Svikter selve festemekanismen eller hva? Vurderer D3550, men siden min forrige TV fallt i gulvet vil jeg gjerne ha en som holder seg på veggen denne gangen.

Synes bildet til D3550 var meget bra, fikk den demonstrert side om side med vesentlig dyrere W3000 (som har fått masse skryt).

Samsungen har jeg ikke sansen for, altså for mye speilbilde i den. Minner mest om effekten til plasma...

Lenke til kommentar
Kan du utdype problemet med veggfeste litt mer? Svikter selve festemekanismen eller hva? Vurderer D3550, men siden min forrige TV fallt i gulvet vil jeg gjerne ha en som holder seg på veggen denne gangen.

Synes bildet til D3550 var meget bra, fikk den demonstrert side om side med vesentlig dyrere W3000 (som har fått masse skryt).

Samsungen har jeg ikke sansen for, altså for mye speilbilde i den. Minner mest om effekten til plasma...

Hei det er selve innskruvingen til tven, der festebrakett skal på. Har en svakhet her som gjør at platen som hullene er gjenget i, faller av inni selve chasiset. Det faller vel på smak og behag men samsung har høykvalitetsprodukter til en rimlig pris, og le40m86 er et veldig gjennomført produkt. Bra bilde, alt av tenkelige tilkoblingsmuligheter og et flott design etter min mening da:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...