Footy Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hei, lurer litt på kvalitet, batterikapasitet, lydtryrke, hva som skjer når det ringer mens jeg hører på musikk osv med denne telefonen. Storyen er at jeg har hatt Ipod frem til nå og STORFORNØYD med den, men den gikk i dukken. Så lurer på om jeg skal kjøpe ny Ipod eller kjøpe et 8gig brikke til denne telefonen og bruke den.. (Jeg har telefonen fra før, kjøpte den ikke for at det var musikk mobil, men fordi den var lekker og tynn) takk takk Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Hei, lurer litt på kvalitet, batterikapasitet, lydtryrke, hva som skjer når det ringer mens jeg hører på musikk osv med denne telefonen. Storyen er at jeg har hatt Ipod frem til nå og STORFORNØYD med den, men den gikk i dukken. Så lurer på om jeg skal kjøpe ny Ipod eller kjøpe et 8gig brikke til denne telefonen og bruke den.. (Jeg har telefonen fra før, kjøpte den ikke for at det var musikk mobil, men fordi den var lekker og tynn) takk takk Anbefaler IKKE den telefonen til å spille høyt med, elendig lydstyrke. Hvis noen ringer til deg mens du spiller musikk så stopper bare musikken samme skjer om du får ei melding. Hvis du bruker headsett da så kan du snakke i den: Se bilde. Batterikvaliteten kommer ann på bruken, når hører jeg på musikk i headsettet ca 2 timer daglig så halverer batteriet seg. Jeg ville heller ha satset på en litt nyere telefon, den telefonen er snart 2 år gammel. Endret 23. februar 2008 av Gryterett Lenke til kommentar
Footy Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 ja, men poenget er at det er den telefonen jeg har... Ok, så når jeg hører på musikk opp til 10 timer på en dag så egner telefonen seg ikke mao Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 ja, men poenget er at det er den telefonen jeg har...Ok, så når jeg hører på musikk opp til 10 timer på en dag så egner telefonen seg ikke mao Nei ikke 10 timer, tror jeg ikke den egner seg til det. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg ville heller ha satset på en litt nyere telefon, den telefonen er snart 2 år gammel. Kom ikke SE W880 ut i fjor vår da? Mener å huske at en kompis fikk den da, og da var det en ganske ny modell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå