Left Blank Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 So, et nytt piano stykke jeg holdt pa med, kritikk anyone? http://dreambureau.com/coax-on_the_hill.mp3 Lenke til kommentar
Mopeche Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Er ikke personen til å komme med kritikk ettersom jeg ikke spiller noe annet instrument enn munnspill selv. Men elsker og høre piano! Så ville bare si at jeg likte stykke jeg. Første gang jeg hørte det synest jeg kanskje det ble litt kjedelig og likt alt sammen. Ikke dramatisk nok liksom! Men etter et par ganger sitter den bedre og liker den godt altså... Liker spesielt godt begynnelsen. Gir meg litt følelsen av en Tim Burton film eller Donnie Darko! :o) Lenke til kommentar
The Emotionalist Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Dette kan bli kjempebra! Jeg synes at av og til er det litt for mange -og for lange pauser i spillet, men melodien var stilig og det hele gav meg en melankolsk følelse, noe jeg liker veldig godt med dette stykket. Håper du legger den ut når den er ferdig Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Det hørtes ganske bra ut! mitt første inntrykk var at det hørtes mer film musikk! en rolig scene for eksempel?... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå