Badering Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Enig der Han storspilte virkelig i rollen som Robert Ford. Yeah, Juno vant Original Screenplay Har du sett Javier Bardem i No Country for Old Men? Noe av det ekleste jeg har sett. Har ikke det, så har vel egentlig ikke lov til å si at X er bedre en Y når jeg ikke har sett Y. Men skitt au. Ja, da var Oscar ferdig for i år. No Country For Old Men fikk vel 3 ganske gjeve priser? Gleder meg virkelig til å få sett den nå Lenke til kommentar
Raging_Bull Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Veldig fortjent begge de to viktigste statuettene til Coens. På tide at det ble deres tur til endelig å få full klaff! Depp vil vinne før eller siden, men i år var Daniel Day Lewis så bra at det var umulig at den gikk til noen andre Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Noen som vet hvilken melodi som ble spilt under "In Memoriam" innslaget ? Endret 25. februar 2008 av Archangel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Ble en *norsk* oscar iår. Gratulerere Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Ble en *norsk* oscar iår.Gratulerere Men hvem bryr seg om beste animerte kortfilm? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Den var vel norskere i fjor. Og uansett er det ikke beste animerte kortfilm så spennende. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Tja, beste animerte kortfilm. Gratulerer, selv om jeg knapt kunne brydd meg mindre. Anyways, full fortjent at Coen-brødrene stakk av med den gjeveste prisen. Uten å ha sett There Will Be Blood, så var No Country For Old Men fjorårets best film ved siden av Zodiac og Into The Wild. De store overraskelsene kom vel på kvinnesiden. Lenke til kommentar
magnekd Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 og hva med i år mon tro? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Ingen nordiske I følge VG sin TV Guide så går den på kanalen: -Prosieben Tipper den er tysk. Jeg har den i hvertfall ikke. Da er det bare å lete etter en streaming kanal ett eller annet sted i jungelen. Skjønner ikke hvorfor NRK, TV2 eller TVNorge sender den sammen med ett slikt SMS show, da kunne de tjent litt penger, i hvertfall mer enn med den dritten de sender i dag. EDIT: Min tysk er ikke bra, men det ser ut til at de kanskje har en betalingsmulighet der. Noen som er flinkere enn meg: http://www.prosieben.de/ Endret 17. februar 2009 av AndersT2 Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Justin.tv pleier alltid å ha slike stream når det er oscar og lignende. Så er vel bare å skikke innom den siden. Skal ihvertfall jeg. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Klokka 17.00 PT (pacific time) blir vel kl 02.00 her i Norge? Jeg planlegger å følge showet, noen som har en løsning klar? Oppdater gjerne i denne tråden når det nærmer seg og noen har en link. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg kan nok legge inn link om jeg finner stream når den tid kommer. Som sagt så har Justin.Tv alltid hatt slike ting, så er bare å titte innom der når denne utdelingen står for dør. Lenke til kommentar
Darco Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Og skulle alt annt svikta, so forteller LiveSport247.com at dei streamar utdelingen. Det kostar sinnsvake 25 kroner for ei veka med "medlemskap" hos LiveSport247, men uansett so finn ein nok gratis muligheitar og. Lenke til kommentar
martmort Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 jeg finner ikke abc på atdhde.net jeg Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Klar for kvelden. Lada opp med å ha sett omtrent alle de som er nominert til best picture. Skulle egentlig se alle, men jeg trodde det var på onsdag, så dette kom som en overraskelse på meg. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 får prøve tvu eller linkene, det er kl 2 det skal starte? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 gleder meg;P trur ikke jeg får sett det, så må bare update meg i morgentidlig før jobb ;D Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Nå har dem starta å streame masse reklame og dritt. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Sånn ca. når er det det begynner norsk tid? EDIT: Er visst sånn fra den røde løperen osv. nå. Endret 22. februar 2009 av Kadmium Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ja, det er masse små intervjuer nå. Ganske morsomt å se alle inderne fra Slumdog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå