Badering Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Slutter vel rundt 7-tida. Blasfemi at The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford ikke fant Cinematografi-prisen. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Er litt enig i det Badering. Men There Will Be Blood hadde fantastisk Cinematografi også. Men synes at Casey skulle vinne for support acter for The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Enig der Han storspilte virkelig i rollen som Robert Ford. Yeah, Juno vant Original Screenplay Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Daniel Day-Lewis vel fortjent som beste mannlige hovedrolle. Endret 25. februar 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Enig der Han storspilte virkelig i rollen som Robert Ford. Yeah, Juno vant Original Screenplay Har du sett Javier Bardem i No Country for Old Men? Noe av det ekleste jeg har sett. Daniel Day-Lewis vinner beste mannlige hovedrolle, så fortjent så fortjent Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Å jeg er virkelig filmnerd som får gåsehud, da jeg så de flashbacksa med Tom Hanks, Jack Nicholson og de andre som unge Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Meh, crap. Johnny Depp er den beste skuespilleren som adri har fått en Oscar. Jeg skal ikke si noe om at Daniel Day-Lewis fikk den, for jeg har ikke sett There Will Be Blood, men hele mitt hjerte vil at Depp skal få den jævla statuetten han så inderlig fortjener, så jeg er skuffa. Han må vel dø for å få en. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Meh, crap. Johnny Depp er den beste skuespilleren som adri har fått en Oscar. Jeg skal ikke si noe om at Daniel Day-Lewis fikk den, for jeg har ikke sett There Will Be Blood, men hele mitt hjerte vil at Depp skal få den jævla statuetten han så inderlig fortjener, så jeg er skuffa. Han må vel dø for å få en. Tar sin tid. Depp har dog gjort mye bedre roller enn denne. Kan nevnes at tidenes beste skuespiller; Al Pacino ikke fikk oscar før han fikk den for "Scent of a Woman", mange år etter Gudfaren-filmene og Scarface. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Kan være enig der Hewitt, Depp er en veldig god skuespiller. Men Daniel Day-Lewis spillte så jævla godt i There Will Be Blood, så han fortjente den. Depp stikker nok av med en annen gang Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Greit at du vil at Johnny Depp skal vinne, men da bør han vel vinne for en film som faktisk er verdt å se. Edit: Glimrende, oscar til Coens igjen Endret 25. februar 2008 av tofagerl Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg vil også se Depp med en statuett. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Depp har faktisk vært nominert tre ganger Pirates (første filmen) Finding Neverland Sweeney Tood Eneste som han gjorde det virkelig bra i av disse er Finding Neverland, men som sagt; han kunne godt få nominasjoner for andre roller han har gjort. Som Donnie Brasco f.eks, eller Sleepy Hollow Coens får prisen for beste regi, da tar vel There Will Be Blood beste film. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Skulle han ha vunnet skulle han ha vunnet for Edward Scissorhands. Oooh, ny Coen oscar. Må se filmen igjen snart. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Wow, overaskende at No Country tok begge de siste, var sikker på at There Will Be Blood kom til å ta beste film. Morsomt for Coens Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 ikke et sjokk akkurat den der nei, men forstjent! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Visste at Coen-brødrene skulle få en oscar. Var jo nesten forutbestemt. Nå er det visst ferdig ja. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Dette gjør bare at jeg gleder meg mer til No Country for old men til neste uke, men ville helst at There Will Be Blood hadde stikket av med beste film. men men Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Greit at du vil at Johnny Depp skal vinne, men da bør han vel vinne for en film som faktisk er verdt å se. Sweeney Todd er da en mer enn sebar film. Helt enig i at det ikke er Depp sin beste rolle, men når man ser hva han ikke har vunnet for tidligere, må man nesten begynne å lure på om det noengang vil skje. Men, håper nå det. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Da var det over for denne gang, alle sammen! Nå stikker jeg snart på skolen, så dere som har tid til å diskutere videre får gjøre det. Det har vært en glede å følge showet sammen med dere. Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Da ikke Depp vant for Edward Scissorhands, eller PoC tviler jeg på at det skjer noe mer. edit: Ha en fin dag du og Kadium. Var meget hyggelig å sitte her og diskutere. Endret 25. februar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå