Gå til innhold

hvordan se Oscar LIVE i år?


AndersT2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 år senere...

22:50 - NRK1

Oscarkveld 2011

 

I natt deles verdens gjeveste filmpriser ut for 83. gang. Vi blir med direkte fra den røde løperen og fra utdelingen i Kodak Theatre i Hollywood - hvor celebre gjester samles for å hedre hverandre. Programleder: Vegard Larsen.

 

02:30 - Oscarkveld 2011: Oscar-utdelingen 2011

 

Direktesendt Oscar-utdeling med programlederne Anne Hathaway og James Franco. NRKs ekspertpanel oppdaterer og kommenterer underveis i sendingen.

Endret av Angelboy
Lenke til kommentar

Så forresten en gode del som skulle se Oscar fra noen adresser som ble posta tidlig på forumet og kremt .. vel http://www.channelsurfing.net/IPRC_Seized_2011_02_NY.gif :dontgetit: :dontgetit: :dontgetit: Homeland Securuty har slått til.

 

For norske seere kan dere se det helt lovlig live kl. 02.30 på :

http://www.nrk.no/nett-tv/direkte/nrk1/

 

har du lyst å bruke Firefox i stede for Internet Explorer på denne sendingen laster du bare ned denne lille oppdateringen:

http://port25.technet.com/pages/windows-media-player-firefox-plugin-download.aspx

Lenke til kommentar

Ingen som vet om noe sted/god stream å se på for oss som bor utenlands, nærmere bestemt UK? NRK kan ikke sees utenfor Norge, på Oscar.com er man nødt til å bo i USA og i UK er det Sky Movies som sender, men de ser ikke ut til å ha noen online-løsning. Har ikke noe imot å betale en liten slant, men ser ikke ut som det er så mange alternativ. Skulle ønske jeg var hjemme. :(

Lenke til kommentar

Vel, ABC er jo en betalingskanal i USA, og beskytter streamen sin med nebb og klør. Alle som vil vise live må ha betalt ABC for å få lov.

Finner de nettsider som streamer ulovlig, er det cease and desist. Ingen gidder å betale millioner i bøter bare for å streame en TV-sending.

 

Det eneste som har funket før har vært peer2peer programmer, der en eller annen i USA har kobla til et TV opptaks-kort og sender det videre, og vi som kobler oss til sprer det videre til hverandre i små biter hele tiden.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det er det som er så dumt. På oscar.com koster det $5 for å se alt, og det er en pris jeg glatt hadde betalt i kveld. Men når de sperrer den til kun å fungere i USA, så blir det jo gjerne til at man heller må ty til ulovligheter hvis intet annet går. Skjønner ikke hvorfor de ikke vil selge til utenfor USA, de tjener jo penger på det og er jo ABC selv som sitter på rettighetene til showet. Baah. For et år siden koset jeg meg hjemme i godstolen med NRK HD, nå blir det febrilsk en jakt på en dårlig stream, og hvis det ikke funker en torrent i opptak i morgen. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...