Gå til innhold

hvordan se Oscar LIVE i år?


AndersT2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Skal ikke se bort i fra at han har hatt et slag eller to.

 

Edit:

 

Lewis has battled prostate cancer, aids, ALS, terminal velocity, diabetes, pulmonary fibrosis, and has had two heart attacks.
Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Tror Slumdog vinner beste film, men nå håper jeg den ikke gjør det, bare fordi det hadde vært gøy med en overraskelse. Alt har bare vært forutsigbart så langt. Har uansett ikke sett noen av filmene nominert til beste film enda, så for hva jeg bryr meg kan hvilken som helst av dem vinne. Vet bare at jeg er nødt til å se den som vinner. (Men kommer vel med tiden til å se alle uansett, så :p)

 

Wow, ingen av de. :p Bra prestasjon!

 

SÅ bra prestasjon er det da vel strengt tatt ikke, med tanke på at samtlige av dem har kommet på norsk kino nå nylig (den siste måneden, eller ikke har hatt premiére enda (The Reader). Og jeg har rett og slett ikke funnet tida til kino i det siste. Hadde noen av dem kommet tidlig i fjor så hadde det vært noe annet, men alle 5 er jo fra fjorårets siste to måneder.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Ingen innrømmer det, men mange tar jo Oscar veldig seriøst.

 

Eg teke det seriøst, men har full forståelse for at eg ikkje kan få "viljen" min i alle kategoriar.

Må leva med at andre har andre meiningar enn meg, og at eg heller ikkje sitte med noko fasit på ke so er rett. Og eg er heller ikkje i stand til å bedømma om The Dark Knight har bedre lydmiksing enn Slumdog, sjøl om EG syntes The Dark Knight var bedre på det området...

Ser og at nokon er heilt bergtatt av ein film, og da er han best i alle kategoriar uansett...

Finner det litt rart...

Lenke til kommentar
"Acadamy Award Winner" sier jo mye om en film, og det er vanskelig å si noe imot det. Det er og vil bli en "big deal".

 

Det sier ikke nødvendigvis mye om en film. I min bok kan ikke LOTR: ROTK og Million Dollar Baby sidestilles med The Godfather II og Platoon, for eksempel.

 

Greit nok, men når jeg sier mye om en film sier jeg generelt sett. Og det skifter jeg ikke mening om. Vil alltid si mer om en film enn noe annet.

 

Tror forresten Slumdog vinner beste musikk. :) (score og song)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Angående det sitatet om Lewis' sykdomshistorie. Det kan jo ikke stemme. Hadde han hatt ALS, hadde han vært død eller i beste fall i rullestol. Hadde han hatt AIDS hadde han vært død. Damn wikipedia.

Lenke til kommentar
Tror Slumdog vinner beste film, men nå håper jeg den ikke gjør det, bare fordi det hadde vært gøy med en overraskelse. Alt har bare vært forutsigbart så langt. Har uansett ikke sett noen av filmene nominert til beste film enda, så for hva jeg bryr meg kan hvilken som helst av dem vinne. Vet bare at jeg er nødt til å se den som vinner. (Men kommer vel med tiden til å se alle uansett, så :p)

 

Wow, ingen av de. :p Bra prestasjon!

 

SÅ bra prestasjon er det da vel strengt tatt ikke, med tanke på at samtlige av dem har kommet på norsk kino nå nylig (den siste måneden, eller ikke har hatt premiére enda (The Reader). Og jeg har rett og slett ikke funnet tida til kino i det siste. Hadde noen av dem kommet tidlig i fjor så hadde det vært noe annet, men alle 5 er jo fra fjorårets siste to måneder.

 

Sant det, men litt kjipt å se Oscars uten å vite så mye om filmene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Synes TDK har den kuleste musikken, jeg. Helt seriøst.

 

Er det han fra Syv Søstre som nettopp vant, eller?

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...