Gå til innhold

hvordan se Oscar LIVE i år?


AndersT2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Jeg blir skuffet hvis ikke Rourke vinner. Winslet håper jeg også på, fordi hun fortjener det. Jeg tror det er større sjanse for at Winslet vinner enn at Rourke vinner, men håper på begge. At Slumdog er heteste kandidat til beste film sier vel sitt om kvaliteten i feltet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Det er vel ingen som tar Oscars sååå seriøst? Og de har jo vist at de av og til kompenserer skuespillere som burde vunnet, eksempelvis Jennifer Connelly og Requiem for a Dream kontra A Beautiful Mind.

Lenke til kommentar
Er vel ingen vits i å syte så fælt. De fleste vinnerne hittill har vel vært fornuftige og fortjente.

Sant,men ubeskrivelig kjedlig at favorittene vinner i abs alle katogoriene da.

What's the fun in that?

 

 

Sjokkeffekt er morsommere ja, men foretrekker å slippe skandaleutdelinger som vi syter fortsatt over om 20 år.

 

Akkurat, better safe than sorry.

Lenke til kommentar

Tror Slumdog vinner beste film, men nå håper jeg den ikke gjør det, bare fordi det hadde vært gøy med en overraskelse. Alt har bare vært forutsigbart så langt. Har uansett ikke sett noen av filmene nominert til beste film enda, så for hva jeg bryr meg kan hvilken som helst av dem vinne. Vet bare at jeg er nødt til å se den som vinner. (Men kommer vel med tiden til å se alle uansett, så :p)

 

Edit: Det var da forresten sykt mye reklame. Kan vi ikke bare bli ferdig? Jeg vil finne senga snart.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
De overrasket jo ved å gi BB prisen for beste spesialeffekter, så de kan jo overraske igjen.

 

Var vel strengt tatt ikke så overraskende. Det er sjeldent jeg hører "shit ass, effektene i TDK var fete". Benny Butts har derimot fått mye heder for hvor imponerende de har fått til denne aldringsprosessen.

 

Skal vi snakke om overraskelser i den kategorien må vi se på fjoråret hvor de teite isbjørnene i The Golden Compass slo Bay's superroboter.

Lenke til kommentar
Tror Slumdog vinner beste film, men nå håper jeg den ikke gjør det, bare fordi det hadde vært gøy med en overraskelse. Alt har bare vært forutsigbart så langt. Har uansett ikke sett noen av filmene nominert til beste film enda, så for hva jeg bryr meg kan hvilken som helst av dem vinne. Vet bare at jeg er nødt til å se den som vinner. (Men kommer vel med tiden til å se alle uansett, så :p)

 

Wow, ingen av de. :p Bra prestasjon!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
"Acadamy Award Winner" sier jo mye om en film, og det er vanskelig å si noe imot det. Det er og vil bli en "big deal".

 

Det sier ikke nødvendigvis mye om en film. I min bok kan ikke LOTR: ROTK og Million Dollar Baby sidestilles med The Godfather II og Platoon, for eksempel.

Lenke til kommentar
Tror Slumdog vinner beste film, men nå håper jeg den ikke gjør det, bare fordi det hadde vært gøy med en overraskelse. Alt har bare vært forutsigbart så langt. Har uansett ikke sett noen av filmene nominert til beste film enda, så for hva jeg bryr meg kan hvilken som helst av dem vinne. Vet bare at jeg er nødt til å se den som vinner. (Men kommer vel med tiden til å se alle uansett, så :p)

 

Wow, ingen av de. :p Bra prestasjon!

 

Jeg har heller ikke sett noen av dem. Laster ikke ned og går sjeldent på kino.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...