BadSmile Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Nei dette var dritkjedelig, går å ser på Arrested D! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Fint at underdogen TDK tar noen priser også, og at ikke alle går til BB. TDK kan vel ikke akkurat kalles en underdog. Den toppet IMDb 250 en periode og har den største skaren av fanboys jeg noen gang har opplevd. Ikke akkurat ny info du kommer med her. Ørsmå touch av ironi er en fin bil. Jeg skjønte faktisk ikke at det var ironi og forberedte meg på diskusjon Kanskje det ikke er så lurt å døgne likevel. Lenke til kommentar
ChristianEx Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Slumdog er vell en sannsynlig kandidat på beste film.. men er ikke helt sikker der, er ett lite rom for overraskelser det.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Omtrent når er best director/picture award? Lenke til kommentar
ChristianEx Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) 05:23 ca tenker jeg... Fint at underdogen TDK tar noen priser også, og at ikke alle går til BB. TDK kan vel ikke akkurat kalles en underdog. Den toppet IMDb 250 en periode og har den største skaren av fanboys jeg noen gang har opplevd. Ikke akkurat ny info du kommer med her. Ørsmå touch av ironi er en fin bil. Jeg skjønte faktisk ikke at det var ironi og forberedte meg på diskusjon Kanskje det ikke er så lurt å døgne likevel. Ironi slår ofte feil over nettet Endret 23. februar 2009 av ChristianEx Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Drøyt 20 minutter tenker jeg. Edit: Ok, en liten time da. Endret 23. februar 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Dette er jo the Slumdog Buttons awards. Oscar-greia er imorgen. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er vel ingen vits i å syte så fælt. De fleste vinnerne hittill har vel vært fornuftige og fortjente. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 2 forskjellige tidspunkter der. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hva er forskjell på music (score) og music (song)? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er vel ingen vits i å syte så fælt. De fleste vinnerne hittill har vel vært fornuftige og fortjente. Nesten 100% enig der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er vel ingen vits i å syte så fælt. De fleste vinnerne hittill har vel vært fornuftige og fortjente. Sant,men ubeskrivelig kjedlig at favorittene vinner i abs alle katogoriene da. What's the fun in that? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Dette er jo the Slumdog Buttons awards. Oscar-greia er imorgen. Dette er jo the Slumdog Buttons awards. Oscar-greia er imorgen. Vitsen med å poste samme innlegg på to forskjellige sider? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hva er forskjell på music (score) og music (song)? Soundtrack og Disney? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hva er forskjell på music (score) og music (song)? Score:heile greia Song:enkeltsang Lenke til kommentar
kilik Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Utrolig kjedelig så langt ja. Hvis Rourke, Winslet, Boyle og Slumdog Millionaire vinner de siste prisene, så er dette tidenes mest forutsigbare show Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er vel ingen vits i å syte så fælt. De fleste vinnerne hittill har vel vært fornuftige og fortjente. Sant,men ubeskrivelig kjedlig at favorittene vinner i abs alle katogoriene da. What's the fun in that? Akkuratt, derfor det ble dritkjedelig, når det er tydelig mange andre like gode, eller bedre nominasjoner enn dem som har vunnet. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Så lenge Benny Gump vinner så mye, syter man. Selv om det er 'små' priser, kommer jeg til å irritere meg over at den smørja vant så mange Oscars. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Utrolig kjedelig så langt ja. Hvis Rourke, Winslet, Boyle og Slumdog Millionaire vinner de siste prisene, så er dette tidenes mest forutsigbare show Tror de 4 er akkurat riktige, du kan vel bare legge deg nå hvis du ikke vil se de. Lenke til kommentar
ChristianEx Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 tror det ligger rom for en overraskelse på beste film... but don't shoot be if I'm wrong.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå