Bob_3 The Builder Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Okei, den som sier at det ikke var sterkt, kan gå til sengs. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg synes det var en verdig tale av familien hans. Følelsesladet. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg fant det sterkt, men velger likevel å gå til sengs. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 ja.. er det noen andre som har fått Oscar for en rolle i en superheltfilm? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Man on Wire vinner denne. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg er helt sikker på om han ikke hadde vært død, så hadde han ikke vunnet. Ikke for å være stygg, men slik er det. Jeg er temmelig sikker på det motsatte. Tror han hadde vunnet overlegent selv i levende live. Av de som var nominerte, står The Joker igjen helt klart som den mest minneverdige. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Sånn, eneste jeg var oppe natta for er nå sendt. Værsågod Ledger den var fortjent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg er helt sikker på om han ikke hadde vært død, så hadde han ikke vunnet. Ikke for å være stygg, men slik er det. Det er tull. Jeg tror vinnersjansene hans hadde vært større om han hadde vært i live av den enkle grunn at akademiet ikke vil fremstå useriøse i den forstand at de tar andre ting enn selve prestasjonen i betraktning. Jeg gråt selv. Kanskje det er karsken. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Fullt fortjent, død eller ei. Tviler på at det hadde endt annerledes uansett. Lenke til kommentar
ChristianEx Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Av de som var nominerte, står The Joker igjen helt klart som den mest minneverdige. Sant så sant. Har bare sett ett par av dokumentarene, så av dem får jeg holde en finger på Man on wire Endret 23. februar 2009 av ChristianEx Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Absolutt fortjent, og jeg synes det var et jævla sterkt øyeblikk. Likte også at de ikke via altfor mye tid til 'sørging', kunne blitt kleint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg klarer ikke å ta Werner Herzog seriøst etter å ha sett den ene dokumentaren om Tropic Thunder. Lenke til kommentar
Eyewii Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Gjetter på "Man on Wire" nå. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg er helt sikker på om han ikke hadde vært død, så hadde han ikke vunnet. Ikke for å være stygg, men slik er det. Hvordan kan du si noe slikt? Han var helt fantastisk i Dark Knight, og uansett om du syns det, så lag en sak for de andre som var nominerte vs. Ledger? Ingen rører han der, uansett om han er død eller i live. Lenke til kommentar
Darco Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 No blir det vel Man On Wire, sidan Anvi! The Story Of Anvil ikkje er nominert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Så jeg nettopp Jaws? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Det var rørende, å se hvor følelsesladet det var for alle i publikum også. Satt nesten med tårer i øynene selv. Forøvrig tror jeg Ledger hadde vunnet den selv om han hadde vært i live. At han døde, styrket nok vinnersjansene hans, men syns de var såpass sterke uansett. Endret 23. februar 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Der fikk jeg streamen opp igjen, men gikk visst glipp av en del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå