DustBowl Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Litt synd at eks. SVT ikke sender direkte fra showet. Skal ikke jobbe i morgen så det hadde ikke gjort noe å være oppe litt utover natten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ifjor så jeg hele greia på TVUplayer, som sagt før, dukka det opp en kanal. Men de dukker ikke opp bare av seg selv, det fungere på samme måte som et p2p-nettverk. Altså en streamer orginalfeeden fra tv-kort på PC-en, og alle som ser på blir aktive delere som sender ut fragmenter til alle de andre som ser på. Så det avhenger jo av at en eller annen som har tv-kort i PC-en starter en stream. Det er MYE reklamepauser, da. Lenke til kommentar
vlien Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Får håpe det! Men hvis noen finner noe, eller oppdager noe på TVU kan dere være så snill og "poste" det her da! gjerne hva TVU kanalen heter, er jo 1000 og velge mellom! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Sendinga på ABC starter 5pm PT (pacific time). Det er 9 timer foran norsk tid. Og det er bare "red carpet" der alle kjendisene går forbi i et par timer + utallige reklamepauser. Selve showet starter 19:30 PT, altså 03:30 norsk tid. Lykke til. Varer vel i 3-4 timer. Er nesten lettere å bare laste ned hele sendinga fra en torrentside om et par dager og se når man vil. Endret 24. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 http://www.channelsurfing.net/watch-abc.html Her kan en streame ABC i ganske god kvalitet, det eneste som er noe stort dritt, er at det begrenser seg til det lille vinduet i browseren, noen som vet hvordan en kan strekke dette til fullscreen? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Der må man installere noe greier. Er det trygt? Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Skulle mene det. Lest mye om det rundt på internett, og virker hvertfall knirkefritt. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Så vidt jeg har forstått, er ingen av programmene som er foreslått (til og med nettsiden som ble linket til lenger oppe) Linux-kompatible. Noen som har forslag til en Linux-bruker som gjerne vil få med seg Oscar-utdelingen i natt? Endret 24. februar 2008 av Kadmium Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Gjør som jeg sier. Skaff dere konto på en tv torrents side, og last ned hele sulamitten om en dag eller to. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Det er ikke godt nok for meg, Bytex. Jeg ønsker å se det live. Å se på Oscar-utdelingen to-tre dager i etterkant, blir som å se på en fotballkamp to-tre dager etter kampen. Det er bare ikke så veldig interessant lenger. Dette gjelder for meg, hvertfall. Alle tips mottas med takk. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Absolutt enig med Kadmium. Litt av greia er å se det live. Nå får jeg ikke TVU player til å fungere en gang... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Husk nå bare at showet starter først 03:30 inatt, da..litt lenge å bare vente. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Så selve showet starter 03.30, men først vises det at alle sprader rundt på den røde løperen? Lenke til kommentar
Raging_Bull Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Er ikke helt sikker, men i fjor tror jeg selve sermonien startet 2 og varte til 6. Krysser fingrene for at det dukker opp på TUV! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Nei det er rød løper preshow som starter 2. Men det er vel del av showet det og. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 E! sender "the red carpet" fra midnatt til 02. da begynner selve seremonien som E! eller star ikke sender i år for første ganng på 100 år Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 En kamerat påstår at man kan se Oscar utdelingen live på http://www.oscar.com/, går det ann? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 En kamerat påstår at man kan se Oscar utdelingen live på http://www.oscar.com/, går det ann? Du får sett "red carpet", der stjernene ankommer før sendingen Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 En kamerat påstår at man kan se Oscar utdelingen live på http://www.oscar.com/, går det ann? Du får sett "red carpet", der stjernene ankommer før sendingen Så man får kun sett Red Carpet, men ikke selve utdelingen? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 stemmer... http://www.channelsurfing.net/watch-abc.html Her ser du selve seremonien, du får ikke fullscreen, men bedre enn ingenting..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå