Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

4-kanalers forsterker til ca. 2000 kr.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BF0804 er en meget bra forsterker til den prisen, du finner ikke noe bedre til 2k ;)

kjøper man brukt får man d :)

Selvfølgelig, men det var vel ikke det han spurte om??

Kjøper man brukt, så vet man heller ikke helt hva man får ;)

nei var ikke d :p

nei, kan jo hende man blir lurt

men har kjøpt brukt en del ganger jeg og det har gått fint hver gang

skal selge en 2 kanaler snart og den er nå inne til sjekk for å forsikre eventuell kjøper om at varen funker 100%

og er noe galt fikses det

Endret av Audison Connection
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
får da mye til under 3500kr som er bedre enn dynabel'en! jbl px300.4 får du ferdig importert og levert på døra til 1500kr! Den er på 4x123,5w rms i 4ohm.. 2x358w rms i 4ohm.. mye bedre kjøp!

Nok en gang et genialt innlegg fra deg, du vet hva du prater om... NOT!

En Dynabel BF0756 er MYE bedre en den jbl`en... Prøv så skal du se;)

Lenke til kommentar

Vel, jeg går ikke rundt til alle og KUN anbefaler dynabel da ihvertfall ;) Et merke som etter min, og ganske mange bilstereosjappers meninger kun er billig.. Og det er en grunn til det ;) Men, hvis dynabel er så bra som du skal ha det til.. Hvorfor er det omtrent ingen(utenom diverse forhandlere) som kjenner til merket? ;) Skulle jeg kjøpt meg en firekanaler så skulle jeg hatt en i Alpine sin PDX serie, hadde ikke engang vurdert noe annet ettersom at jeg vet at de forsterkere leverer så det holder!

Endret av thomasSim87
Lenke til kommentar

Bruk øynene da mann (gutt) så ser du at jeg linker til morel.no, iceaudio.no osv, ingen av dem selger dynabel ;)

Å samenligne lightning og sony, med dynabel, blir helt på trynet, det er stor klasseforskjell der... prøv, så får du se, så vet du hva du prater om i fremtiden ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...