Poseboen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Jeg og broren min kjøpte oss en en Xbox elite til jul. Da lagde vi en bruker som begge spilte på. I ettertid fant vi ut at dette var utrolig dumt gjort siden vi nå vil ha hver vår profil og egne navn når vi spiller på nett, men siden vi begge har spilt spillene våre og fått alle achievements o.l på den brukeren er det ingen av oss som vil lage ny profil og starte fra bunnen av på alle spillene våre. Er det noen måte jeg kan overføre F.eks alt jeg har gjort på guitar hero til min nye profil fra den gamle? Endret 23. februar 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Nope, å overføre achievements fra en profil til en annen er ikke mulig. Eneste du kan er å "trikse" litt med lagringene til spill. edit: skriveleifer, seint på natta! ZZzz Endret 23. februar 2008 av seigmann Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Nope, å overføre achievements fra en profil til en annen er ikke mulig. Eneste du kan er å "trikse" litt med lagringene til spill. edit: skriveleifer, seint på natta! ZZzz Hvordan kan jeg trikse med lagringene? Er ikke så viktig med achievements er heller savegames jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå