Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

usikker på størrelse på penis

Gjest Guest_vetikke_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_vetikke_*

hei. har en venn som sier at han har målt pikken sin å at den var 12-13 cm, og igår målte jeg min og den var ca 16 cm. Jeg er 14 (blir 15) og lurer på om dette er "normal" (gjennomsnittlig) størrelse på kuken til 15 åringer? og om kuken min vil fortsette å vokse. har ikke kommet så langt i puberteten ellers, har ikke mye hår (barberer minstemann).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjennomsnittet ligge vel på 14-15 har eg høyrd og han vokse til du er nitten.

Dette er da veldig individuelt. Noen vokser fram en stor penis før de har fått så mye som et hårstrå på kroppen, andre utvikler muskler og hår, og kjønnsorganet senere. Noen er ferdig i fjortenårsalderen, andre er ikke ferdig før de er tyve. Vi er alle forskjellige, på det feltet.

Lenke til kommentar
Gjennomsnittet ligge vel på 14-15 har eg høyrd og han vokse til du er nitten.

Dette er da veldig individuelt. Noen vokser fram en stor penis før de har fått så mye som et hårstrå på kroppen, andre utvikler muskler og hår, og kjønnsorganet senere. Noen er ferdig i fjortenårsalderen, andre er ikke ferdig før de er tyve. Vi er alle forskjellige, på det feltet.

Åh, først no så eg at han spurte om gjennomsnittet på ein 15-åring. Takk.

Lenke til kommentar

Øverst i denne kategorien finner du en sticky med det passende navnet: "Spørsmål om tissen din? IKKE post her!".

Alle spørsmål knyttet til kjønnsykdommer, tissemenner, vaginaer, trang forhud, kukost, omskjæring, graviditet, sterilitet, blod i sæd og svulster i kroppsåpningene hører hjemme i helse-delen av forumet og ikke i Sex og Samliv.

Å lese stickys øverst i kategorier det skal postes i er absolutt anbefalt for alle trådstartere. Tråden flyttes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...