Gå til innhold

Tatung 32" Eller Samsung LE32R82

Anbefalte innlegg

Hei.. Jeg skal kjøpe meg ny tv, og lurte på om jeg burde kjøpe

Tatung V32MCAK

Eller

Samsung LE32R82B

Skal Spille Xbox 360, se på tv (Digital dekoder), og Sikkert bruke pcen på den noen ganger..

Hvis noen har noen andre tips til under 6000 kr så kom gjerne med de.. :thumbup:

Men står mellom de to tvene nå.. Hvem av de burde jeg ta? Samsung tven fant jeg ikke noen review av, men så på bilder av den, og det frista mer enn tatung tven sitt design.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Tatungen og er veldig fornøyd. Det eneste negative jeg kommer på er at hvis du bruker HDMI-kabel så må lyden følge med gjennom kabelen, det er ikke en alternativ lydinngang... Dette er spesielt upraktisk om du ikke har HDMI-utgang på PCen og må bruke DVI -> HDMI-overgang. Disse har sjelden (eller aldri?) mulighet for å sende gjennom lyd og resultatatet blir da at du enten må bruke eksterne høyttalere eller stereoanlegg.

Ellers syns jeg den er en veldig god PC til en fin pris! ;) Men jeg har ikke sammenlignet med så mange at du bør sjekke flere steder etter meninger...

Lykke til

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Viss du skal bruka PC-en på han, så hadde det sikkert vore ein fordel med DVI-inngang. Det trur eg ikkje Tatung 32MCAK har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...