Filosof Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) I to dager har jeg forsøkt å bli medlem av Norsk Amatørfilmforum (www.norskfilmforum.com) - uten resultat. Først registrerte jeg meg på vanlig måte ved å skrive opp navn, passord og e-mail - så skulle jeg motta en bekreftelse i løpet av 24 timer. Nå har det gått nøyaktig 48 timer, og INTET har skjedd. Så prøvde jeg å finne kontaktinformasjon, så jeg kunne sende en melding til administrasjonen. Det stod klart og tydelig at en link til slik informasjon fantes på hovedsiden deres i venstre marg. Og gjett hva: DETTE FINNES IKKE! (dårlig forum må jeg si) Kan noen være så snill å hjelpe meg? Endret 25. februar 2008 av MrJones123 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Brukte du ei Hotmail-adresse? Dette står nemleg i FAQ-en: HOTMAIL registrering. Får ikke registrert meg. Dette er ett kjent problem. På nåværende tidspunkt har vi ingen løsning til dette problemet. Det du eventuellt må gjøre er å registere deg med en annen epost adresse. for eksempel med den du fikk av internett leverandøren din. Om dette ikke er mulig for deg, kan du sende en tilbakemelding til administrasjonen slik at vi kan registrere deg manuellt. Du finner denne "tilbakemeldingsfunksjonen" i hovedmenyen i venstre marg. Det var kanskje dette du hadde lest? Sender deg epost-adressa til ein av administratorane (Tom) på PM, so kan du prøve å kontakte han, om ikkje noko anna fører fram. Redigert: La til den siste leddsetninga. Endret 23. februar 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Brukte du ei Hotmail-adresse? Dette står nemleg i FAQ-en:HOTMAIL registrering. Får ikke registrert meg. Dette er ett kjent problem. På nåværende tidspunkt har vi ingen løsning til dette problemet. Det du eventuellt må gjøre er å registere deg med en annen epost adresse. for eksempel med den du fikk av internett leverandøren din. Om dette ikke er mulig for deg, kan du sende en tilbakemelding til administrasjonen slik at vi kan registrere deg manuellt. Du finner denne "tilbakemeldingsfunksjonen" i hovedmenyen i venstre marg. Det var kanskje dette du hadde lest? Sender deg epost-adressa til ein av administratorane (Tom) på PM, so kan du prøve å kontakte han, om ikkje noko anna fører fram. Redigert: La til den siste leddsetninga. Dette har jeg prøvd - MEN, jeg finner rett og slett ikke noen adresse noe sted som jeg kan kontakte administrasjonen med. Tom feks. er umulig å finne info om... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Eg finn ikkje info andre stader medlemslista sjølv, men den må ein vere logga inn for å sjå. Difor sendte eg deg som sagt e-post-adressa til Tom på PM. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Sjekk spamfolderen din, jeg fikk registreringsmail umiddelbart, men den la seg som spam... Endret 28. februar 2008 av Amund_Blix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå