VetleRsport Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg har sliti med dette siden jeg formaterte PC-en ca tror jeg? Jeg kommer inn på alle sider UNTATT finn?! hva kan være feilen? eneste jeg har er norton 2003 virus og brannmur. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg har sliti med dette siden jeg formaterte PC-en ca tror jeg? Jeg kommer inn på alle sider UNTATT finn?! hva kan være feilen? eneste jeg har er norton 2003 virus og brannmur. Hva slags nettleser bruker du? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) - Hvilken feilmelding får du når du prøver, eller hva skjer når sidne ikke kommer opp normalt? - Skjer det samme når du har slått av antivirus/brannmuren din helt? (for en feilkonfigurert brnnmur/sikkerhetspakke kan evt. forårsake dette) - Har du mer enn èn maskin som du kan teste med? Skjer det med alle maskinene på samme internettforbindelsen i såfall? - Hvis svaret på spørsmålet over er ja, så kan det evt. være et routing problem hos din ISP, og du bør ringe og be dem sjekke dette for deg, om det er tilfellet. -Stigma Endret 23. februar 2008 av Stigma Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 joda... jeg slo av brannmur og da kom jeg inn MEN hvor kan jeg stille det inn på brannmuren? HVem port bruker finn osv? Noen som vet? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 noen som vet hvem "port" dt er? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 ingen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå