Ojei Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Bruker MS Gamevoice jeg. Kan høre lyd fra pc`n samtidig. Er ikke god lyd men grei lyd. Funker fint til billig kommunikasjon. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg bruker Koss Uhr 30! Drit smude etter min mening Lenke til kommentar
anbar Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Koss ur-15c jeg kjøpte dem på ljudia for 350kr... koster egentlig 700 (er vip der) men de er SINNSVAKT digge... Koss ur15c Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 SENNHEISER HD 497 til 649kr. mye lyd for pengene....... http://www.headphone.com/layout.php?topicI...ctID=0020080497 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 noen som har forslag til trådløse hodetelefoner da innenfor 1k ? orker ikke det ledningstyret som hindrer meg i alt mulig Så kom med forslag til trådløse hodetelefoner, de er best og finnes det trådløse med mikrofon ? mvh nerd-light Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Uttaler meg om ting jeg STRENGT tatt ikke har greie på nå, men men: Hvis du skal ha GODE hodetelefoner til en betalbar pris bør du nok styre unna ting med mikrofon på. Selvsagt: hvis du primært hører techno fra 128k/bs MP3 er problemet neglisjerbart... Lenke til kommentar
viranth Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Sitat noen som har forslag til trådløse hodetelefoner da innenfor 1k ? orker ikke det ledningstyret som hindrer meg i alt mulig Så kom med forslag til trådløse hodetelefoner, de er best Har selv en IR og et Radio trådløst headset. Ir kostet 2k, og det trådløse som bruker radio signaler kostet 1k. Uansett, lyden er god i begge, men susingen er det som ødelegger. Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte med ledning, fordi det suset som kommer fra trådløse er til å bli gal av. Jeg måtte stoppe å bruke det radiotrådløset, fordi det kom en slik høyfrekvent pipelyd som jeg seriøst ble gal av. Nå bruker jeg det IR headsettet, og lurer på om jeg skal kjøpe meg et med ledning. Så hadde jeg vært deg, så ville jeg kjøpt med ledning, fordi uten ledning får du sus, og det er utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå