Torsteinen Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 KOSS Porta Pro http://home.no.net/droideka/KOSS%20Porta%20Pro.jpg Anbefales Har meget god bass/lyd, svetter ikke på ørene av dem, kan legges sammen slik at de passer i lomma, skiller seg ut og gode å ha på (ser kanskje ikke sånn ut, men de er gode). skiller seg ut? hell no, alle har de Lenke til kommentar
Danny Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 KOSS Porta Pro http://home.no.net/droideka/KOSS%20Porta%20Pro.jpg Anbefales Har meget god bass/lyd, svetter ikke på ørene av dem, kan legges sammen slik at de passer i lomma, skiller seg ut og gode å ha på (ser kanskje ikke sånn ut, men de er gode). skiller seg ut? hell no, alle har de ja enig her,også syns jeg de er dritstygge,ser ut som 80 talls hodetelfoner med den stanga mellom. noen som er enig? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg synes Koss porta pro er vonde og ha på hue. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Porta PRO er bra de, har et problem. Det er at de lugger jevlig! Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Koss headset er gode høretelefoner. En annen fabrikat som ikke er nevnt her ser jeg er Sennheiser. De må du ta en nærmere titt på. Svært gode høretelefoner. Sitter selv med Sennheiser HD 600. Kosta mye men lyden er svært god. Lenke til kommentar
eppe Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 http://www.koss.com/koss/kossweb.nsf/02Pro...phones^PORTAPRO der har du et fint headset med utrolig lyd og samtidig er det lite og fint. Prisen er overkommelig den også. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 men er det ikke 24% mums fra utlandet da? Lenke til kommentar
durabit Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 de der var litt dyre etter min smak. litt billigere takk.. vært fint med komplett.no siden jeg skal kjøpe meg maskin der snart men kan også være andre steder...men ikke til den prisen! Hva er det du klager for? Du spør jo om forslag til beste hodetelefoner og med KONGE-lyd. Du får ikke gode hodetelefoner for en slikk og ingenting. Jeg syns mange på dette forumet kan lære seg å stille mer presise spørsmål. Du kunne f.eks. ha presisert at hodetelefonene ikke skulle koste mer enn 1000 kroner. Subject: "Forslag til beste hodetelefoner innen 1000 kroner". Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 jeg visste vel ikke at gode headset kosta så mye! :oops: Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Selv har jeg Sony mdr-605 og er kjempefornøyd. Men tror nokk at du må prøve noen headsett selv. Kvaliteten på headset er mer subjektiv, og noe som vanskelig kan la seg teste og få et resultat man kan publisere og basere en rangering på. Noen liker f.eks god diskant, mens andre syns god bass er viktigere. Lenke til kommentar
zeoman Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 samme kålles headset d e bærre dæm e behagelig å ha på. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Koss porta pro er 80-talls, de er faktisk så gamle. Jeg har sennheiser hd 212 pro, er svært fornøyd, bra lyd i de. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hvor får man kjøpt Senheiser med mic?? Hvilke modeller er egnet for gaming? Lenke til kommentar
Dj-Silence Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Sony MDR-V700DJ er superkonge! Har dem selv Helt enig her! Bruker dem selv når jeg jobber som DJ!Min erfaring er at dette er noe av det beste jeg har brukt i løpet 14 år!Anbefales! Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Seinheiser! De selges bl.a. på El-kjip. Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 du får ikke kjøpt sennheiser på el-kjøp lenger, de har gått over til philips:( jeg var i 2-3 el kjøper pluss en mengde med hifi butikker i oslo, ingen hadde sennheiser. så det endte med at jeg fikk en av hifi butikkene til å bestille. litt surt at man nesten ikke får tak i sennheiser lenger, jeg mener det er det beste man får tak i av headset, og de egener seg meget godt til spilling. og som det meste annet, jo dyrere modell du kjøper, desto bedre kvalitet. (i de fleste tilfeller ) Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 noen andre bra headset (med mic) som anbefales da? De nye til logitech?? sorry at jeg stjeler tråden din da :wink: Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 ljudia selger sennheiser. www.ljudia.no ,men alle står ikke der, så ring å hør, de har mye mer. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Kunne ikke se at noen nevnte gamevoice fra MS. Er dette settet helt elendig? Forresten.........kan man høre vanlig musikk fra dataen gjennom dette? Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Kjøp Chlas Ohlsons sine til 99,50 Et røverkjøp!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå