Gå til innhold

Beste Headset


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
KOSS Porta Pro

http://home.no.net/droideka/KOSS%20Porta%20Pro.jpg

 

Anbefales :yes: Har meget god bass/lyd, svetter ikke på ørene av dem, kan legges sammen slik at de passer i lomma, skiller seg ut og gode å ha på (ser kanskje ikke sånn ut, men de er gode).

 

skiller seg ut? hell no, alle har de :lol:

 

ja enig her,også syns jeg de er dritstygge,ser ut som 80 talls hodetelfoner med den stanga mellom.

noen som er enig?

Lenke til kommentar
de der var litt dyre etter min smak. litt billigere takk.. vært fint med komplett.no siden jeg skal kjøpe meg maskin der snart men kan også være andre steder...men ikke til den prisen!

Hva er det du klager for? Du spør jo om forslag til beste hodetelefoner og med KONGE-lyd. Du får ikke gode hodetelefoner for en slikk og ingenting. Jeg syns mange på dette forumet kan lære seg å stille mer presise spørsmål. Du kunne f.eks. ha presisert at hodetelefonene ikke skulle koste mer enn 1000 kroner. Subject: "Forslag til beste hodetelefoner innen 1000 kroner".

Lenke til kommentar

du får ikke kjøpt sennheiser på el-kjøp lenger, de har gått over til philips:(

 

jeg var i 2-3 el kjøper pluss en mengde med hifi butikker i oslo, ingen hadde sennheiser. så det endte med at jeg fikk en av hifi butikkene til å bestille. litt surt at man nesten ikke får tak i sennheiser lenger, jeg mener det er det beste man får tak i av headset, og de egener seg meget godt til spilling. og som det meste annet, jo dyrere modell du kjøper, desto bedre kvalitet. (i de fleste tilfeller :))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...