Majin Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 jeg kan ikke skrive de 3 siste bokstavene i alfabetet!!! virker som om alle tegn og slikt er gjort om. hjelp her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 jeg kan ikke skrive de 3 siste bokstavene i alfabetet!!!virker som om alle tegn og slikt er gjort om. hjelp her Det er sticky keys, trykk på shift 5 ganger så kommer det opp, og slå det av. Lenke til kommentar
Majin Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 jeg kan ikke skrive de 3 siste bokstavene i alfabetet!!!virker som om alle tegn og slikt er gjort om. hjelp her Det er sticky keys, trykk på shift 5 ganger så kommer det opp, og slå det av. fiksa det, gikk på språk på kontrollpanel. men takk for hjelpen uansett Lenke til kommentar
Minus Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Beklager at jeg bumper denne, men ville bare vise en enklere løsning: Alt+shift, da veksler man mellom engelsk og norsk tastatur. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Den framgangsmåten forutsetter vel at man har både engelsk- og norskspråklig "input"-oppsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå