Jakke Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Kan denne brukes som drainport til å tømme vannkjølinga like så fylle den (med å sette en oppe og en bak nede i kabinettet? Det er et jævla liv å tømme vannkjølinga. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det går nok, men DD har andre anbefalinger til drainport her På dette bildet bruker de en "Fillport" nede på kabinettet til drenering. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Ok, jeg har funnet ut at jeg skal ha en sånn som drainport bak, og så skal jeg ha en AC tank i toppen, da det er en stor risk å kutte hull i toppen til en drainport på et kabinett til 3k for å mislykkes. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ok, jeg har funnet ut at jeg skal ha en sånn som drainport bak, og så skal jeg ha en AC tank i toppen, da det er en stor risk å kutte hull i toppen til en drainport på et kabinett til 3k for å mislykkes. Et lite tips? Jeg vet ikke hvor lurt det er å ha vanntanken i toppen :s Lenke til kommentar
HAG Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 "Trikset" med tanken øverst (påfylling) blir at det ikke renner vann ut der pga. vannet er på et høgere nivå enn tanken. Har et Kandalf LCS kabinett der er tanken på pumpa nede, der holder vannet seg i vannblokka når tanken blir åpna, "morroa" begynner når systemet skal tappes. Har dratt tanken fram og kobla fra slangen fra blokk til tank og fått kjølevæska på flaske. Fikk mi AC pumpe igang i gårkveld med en T før pumpa og slange opp til tank "oppe", tok ei god stund og bli kvitt lufta ;-( lurer på om neste modifikasjon blir med tank på pumpa (pumpa suger fra tanken), tror luftinga vil gå kjappere - pumpa burde holde lufta ute av systemet så lenge tanken er "full" under oppstarten (fylle systemet med vann). Her er løsninga med tank oppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå