Gå til innhold

TES: The Elder Scrolls "Hjelpesentral"

Anbefalte innlegg

Denne tråden er for de som er interesserte i The Elder Scrolls serien, men som ikke helt vet hva det går ut på, og for de som spiller, men som kanskje ikke er så veldig gode som trenger hjelp innenfor spillet. Selv har jeg ikke snøring, aldri vært i nærheten av Elder Scrolls, så jeg tror jeg starter:

Hva slags sjanger er spillet? Veit at det er rollespill, men er det bare singleplayer, bare multiplayer, eller er det en "singleplayer champaign" (eller hvordan det skrives) og et "battle net" ? Er det mmorpg, det er det jeg vil vite... Ser at det har fått sinnsykt bra omtale overalt, så jeg er veldig interessert!

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utelukkende singleplayer. Ingen muligheter for multiplayer i det hele tatt. Mulig det finnes en multiplayer-mod for Morrowind. Det er i grunn best opplevd alene.

ZeniMax har opprettet en divisjon som skal fokusere på MMO-er, de fleste tolket det dithen at vi kommer til å se en annonsering av et TES-MMO innen noen år, uten at de har bekreftet noe som helst annet enn at studioet finnes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...