kjetilgrindheim Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Heisan... Er på gang med å kjøpe meg basselement nå, skal nemlig bygge meg basskasse. Dette skal eg kjøpe (brukt av bror min): Forsterkar- Lanzar OPTIDRIVE 2150 http://www.wooferstore.de/carhifi/shopnew/...DRIVE-2150.html (planen er å brokoble denne og bruke den bare til sub) Basselement- Lanzar DC12 http://www.bizrate.com/carsubwoofers/lanza...n.html#features (ikkje med kasse, som er beskrevet her) Er dette ein god kombinasjon? Eg lytter til veldig variert musikk (rock, teckno,pop osv) Eg veit at dette ikkje akuratt er årsmodellane, men eg får det billig av bror min og dette blir min første Sub på forhand takk for tips:) Zephedit: Fiksa litt på emnetittelen så den vart meir beskrivande for tråden. Endret 22. februar 2008 av Zeph Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jada, det der burde funke greit... Lenke til kommentar
kjetilgrindheim Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 takk for svar...glemte forresten å nemne at eg skal byggebassreflexkasse...nokre tips til bygging av den?...har hørt snakk om at rundt 20 mm mdf skal vare bra materiale....kor mange bassrefleksportar treng eg då..holder det med ein, eller skal eg slå til med 2..... Andre ting eg må merke meg når eg bygger kasse? er første gang eg bygger ser dåken, å så e eg ikkje akuratt noko snakker heller då. på forhand takk Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 22mm MDF er fint ja, også bygger du den med skillevegg inni, og 1 port til hvert kammer Vet du hvor stor reflekskasse de skal ha da? er ikke bare å bygge en kasse, og montere inn noen rør, også er det bra... Det funker IKKE, da er det bedre å bygge en lukket kasse Lenke til kommentar
kjetilgrindheim Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 nokre tips ka eg skal betala for den forsterkaren og subben..? treng forslag her.,.. Lenke til kommentar
kjetilgrindheim Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 kassen skal vara 100Liter...Treng eg skillevegg når eg bare skal ha eit element då? Tilgi meg om eg har grundig feil..har egentlig lite peiling Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Nei, da trenger du ikke skillevegg... bare jeg som trodde du skulle ha 2stk. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Er lanzar blitt noe bedre ? Jeg ville sett nærmere å ReAudio subber jeg. Lenke til kommentar
kjetilgrindheim Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 nå har det seg sånn at det bare er lanzar som er alternativet, sidan eg skal kjøpe det brukt av bror min:P Lenke til kommentar
kjetilgrindheim Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 eg treng forslag til kor mykje eg skal gi for den forsterkaren og subben...bror min vill ha ein pris, og eg har ikkje peiling på kva det er verdt..har kikka litt rundt på nette, men har ikkje funne noko relevant Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 eg treng forslag til kor mykje eg skal gi for den forsterkaren og subben...bror min vill ha ein pris, og eg har ikkje peiling på kva det er verdt..har kikka litt rundt på nette, men har ikkje funne noko relevant 1500,- Lenke til kommentar
kjetilgrindheim Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 takk for tipse... Lenke til kommentar
kjetilgrindheim Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 fekk det for 1200.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå