Haakjin Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Er denne noe å spare på ? http://www.netshop.no/aspx/cart/konfig.aspx?plid=98754 Jeg skal kjøpe gamer pc til rundt 8 - 10 k . Kan dere komme med det beste forslaget eller ? Lenke til kommentar
Haakjin Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Men disse delene skal være annerledes: Skal ha dette kabinette : Antec Nine Hundred Ultimate Gamer Case Windows Vista Home Premium 64-bits Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Er en meget bra pc til ei grei pris det der Eneste du kunne vurdert var ett ATI-skjermkort, siden hovedkortet som er valgt er Foxconn X38. Du vil med f.eks ett 3870-kort kunne oppgradere til crossfire ved en senere annledning. EDIT 2: ser at det ikke er mulighet for å velge dette, men det er i utgangspunktet en grei maskin. Endret 22. februar 2008 av _sindre_ Lenke til kommentar
Haakjin Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Er en meget bra pc til ei grei pris det der Eneste du kunne vurdert var ett ATI-skjermkort, siden hovedkortet som er valgt er Foxconn X38. Du vil med f.eks ett 3870-kort kunne oppgradere til crossfire ved en senere annledning. Okei, takk for det. Men er det mulig å gjøre på den netshop PC-en eller må jeg gjøre det en annen plass. Det høres bra ut det med skjermkortet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Av nyskjerrighet: Kva er poenget med spysmileyen på tråden og alle innleggene? Lenke til kommentar
Haakjin Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Av nyskjerrighet: Kva er poenget med spysmileyen på tråden og alle innleggene? Kanskje det kan være oppmerksomhet ? Det fikk jeg av deg i alle fall ;] Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Okei, takk for det. Men er det mulig å gjøre på den netshop PC-en eller må jeg gjøre det en annen plass. Det høres bra ut det med skjermkortet. Dette er jo en kampagnepc, så det er ikke sikkert du får endret på skjermkortet. Men jeg ville prøvd å ringt (evt mail) å spurt om det var mulig å få byttet 8800GT-kortet i den med ett ATI 3870. Men det er jo ett godt skjermkort som er valgt i utgangspunktet da, så om du tror at du ikke trenger å oppgradere til crossfire med det første er det nok like godt å bare ha det kortet Lenke til kommentar
Haakjin Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Å ja. Tenkte på hovedkortet jeg. Men det skjermkortet er ikke så dyrt da , så beholder det. Så kjøper jeg et nytt når det trengs. Går ikke det ann da ? Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 joda, hovedkortet er også godt, har det selv Lenke til kommentar
Haakjin Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Kan jeg få litt flere tilbake meldinger på denne da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå