Quattro7 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Hei, Har bare et lite problem som irriterer meg på telefonen min; operatørnavnet står slik, uten stor forbokstav: onecall Er det mulig å endre på det? Endret 22. februar 2008 av Quattro7 Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Haha, snakk om dilemma. Har samme problem på den nye mobilen min. Det står "Bilde" istedefor "Bilder", som irriterer meg litt. Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hei, Har bare et lite problem som irriterer meg på telefonen min; operatørnavnet står slik, uten stor forbokstav: onecall Er det mulig å endre på det? Det blir vel bare en stor N nå som Network Norway overtar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det blir vel bare en stor N nå som Network Norway overtar. Nei!!! Lenke til kommentar
crhansen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Nei, det går ikke an å endre på operatørnavnet selv etter hva jeg vet. Dette settes av operatør i SIM-kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå