iNTEGRALiS Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Heihei Som emne sier; Hvor er det best å kjøpe Blu-Ray fra? (Filmer) Tenker da selvsagt på Import, siden jeg har en PS3 som er fra Canada. "Tør" ikke helt å bare bestille fra en side som popper opp når man søker på google. Ønsker da at noen deler sine erfaringer, og kommer med noen forslag om hvilke nettsteder som de mener er best etc Takker for svar! -Oakis ( Flytt tråd om den ligger feil plassert ) Endret 22. februar 2008 av Oakis Lenke til kommentar
Raoul Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 http://www.deepdiscount.com/ Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Heihei Som emne sier; Hvor er det best å kjøpe Blu-Ray fra? (Filmer) Tenker da selvsagt på Import, siden jeg har en PS3 som er fra Canada. "Tør" ikke helt å bare bestille fra en side som popper opp når man søker på google. Ønsker da at noen deler sine erfaringer, og kommer med noen forslag om hvilke nettsteder som de mener er best etc Takker for svar! -Oakis ( Flytt tråd om den ligger feil plassert ) Har skrevet en guide om import av BD-filmer, inkl. noen tips om butikker her på denne linken: http://spillarkivet.no/artikkel.php?nid=12&type=artikkel Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Heihei Som emne sier; Hvor er det best å kjøpe Blu-Ray fra? (Filmer) Tenker da selvsagt på Import, siden jeg har en PS3 som er fra Canada. "Tør" ikke helt å bare bestille fra en side som popper opp når man søker på google. Ønsker da at noen deler sine erfaringer, og kommer med noen forslag om hvilke nettsteder som de mener er best etc Takker for svar! -Oakis ( Flytt tråd om den ligger feil plassert ) Har skrevet en guide om import av BD-filmer, inkl. noen tips om butikker her på denne linken: http://spillarkivet.no/artikkel.php?nid=12&type=artikkel Oooh, nice! Men angående Hidefdvd.. Sender de alle dvd'ene i en og samme pakke ? Eller er det en og en ? Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Heihei Som emne sier; Hvor er det best å kjøpe Blu-Ray fra? (Filmer) Tenker da selvsagt på Import, siden jeg har en PS3 som er fra Canada. "Tør" ikke helt å bare bestille fra en side som popper opp når man søker på google. Ønsker da at noen deler sine erfaringer, og kommer med noen forslag om hvilke nettsteder som de mener er best etc Takker for svar! -Oakis ( Flytt tråd om den ligger feil plassert ) Har skrevet en guide om import av BD-filmer, inkl. noen tips om butikker her på denne linken: http://spillarkivet.no/artikkel.php?nid=12&type=artikkel Tuller du? :O Sier du at nesten alle blu-ray filmer er sonefri? Lenke til kommentar
Hyzer Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 http://Blu-ray.liesinc.net/ Her ser du hvilke filmer som er sonefrie og ikke Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Amazon har ofte kampanjer som man bør følge med på. Kan få 2 filmer for prisen av 1 osv. Men de er nøye med å skrive reell verdi på pakken, og sender filmer stort sett samlet. Men det kan lønne seg uansett om man må betale moms. F.eks. kjøpte jeg Blade Runner 5-disk versjon, tror den ble ca. 160,-. På Spaceworld hadde de samme filmen for 599,- !! Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Heihei Som emne sier; Hvor er det best å kjøpe Blu-Ray fra? (Filmer) Tenker da selvsagt på Import, siden jeg har en PS3 som er fra Canada. "Tør" ikke helt å bare bestille fra en side som popper opp når man søker på google. Ønsker da at noen deler sine erfaringer, og kommer med noen forslag om hvilke nettsteder som de mener er best etc Takker for svar! -Oakis ( Flytt tråd om den ligger feil plassert ) Har skrevet en guide om import av BD-filmer, inkl. noen tips om butikker her på denne linken: http://spillarkivet.no/artikkel.php?nid=12&type=artikkel Oooh, nice! Men angående Hidefdvd.. Sender de alle dvd'ene i en og samme pakke ? Eller er det en og en ? Gå inn på siden deres og sjekk hvordan det ordnes. De sender filmene i samme pakke (opptil 5-6 filmer går bra) og man betaler alikevel ikke moms.. Bruker stort sett bare de. Blitt en del filmer derfra... Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Heihei Som emne sier; Hvor er det best å kjøpe Blu-Ray fra? (Filmer) Tenker da selvsagt på Import, siden jeg har en PS3 som er fra Canada. "Tør" ikke helt å bare bestille fra en side som popper opp når man søker på google. Ønsker da at noen deler sine erfaringer, og kommer med noen forslag om hvilke nettsteder som de mener er best etc Takker for svar! -Oakis ( Flytt tråd om den ligger feil plassert ) Har skrevet en guide om import av BD-filmer, inkl. noen tips om butikker her på denne linken: http://spillarkivet.no/artikkel.php?nid=12&type=artikkel Tuller du? :O Sier du at nesten alle blu-ray filmer er sonefri? Jeg tuller ikke, og står inne for det som står i artikkelen. Masse er sonefritt, men hvor jeg sier at "nesten alle" BD-filmer er sonefrie i den, forstår jeg ikke helt da. Les den en gang til, det er visse "regler" å gå ut i fra, og det finnes sider på nettet der man kan sjekke info (jmf. artikkelen). Det som blir spennende framover er hva Warner og Paramount nå gjør som de blir "hel-blå", alt fra de var jo sonefritt på Blu-ray. Lurer på om de fortsetter med det nå som HD DVD blir borte. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Gå inn på siden deres og sjekk hvordan det ordnes. De sender filmene i samme pakke (opptil 5-6 filmer går bra) og man betaler alikevel ikke moms.. Bruker stort sett bare de. Blitt en del filmer derfra... Noterer de automatisk lavere verdi på pakken eller må man be om slikt? Takk Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Gå inn på siden deres og sjekk hvordan det ordnes. De sender filmene i samme pakke (opptil 5-6 filmer går bra) og man betaler alikevel ikke moms.. Bruker stort sett bare de. Blitt en del filmer derfra... Og det er vel Region 1 / Sone A de shipper ? Står det helt øverst i Høyre hjørne Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Gå inn på siden deres og sjekk hvordan det ordnes. De sender filmene i samme pakke (opptil 5-6 filmer går bra) og man betaler alikevel ikke moms.. Bruker stort sett bare de. Blitt en del filmer derfra... Og det er vel Region 1 / Sone A de shipper ? Står det helt øverst i Høyre hjørne Region 1 ekisterer ikke. Om de shipper Sone A titler? Ja, det også selvfølgelig! Jeg skal ikke gjenta alt i den artikkelen jeg linket til her. Det blir smør på flesk. Men her er en par poeng fra den alikevel siden den kanskje er litt lang å lese Svært mange filmer er sonefrie. Mange av de som er merket Sone A er alikevel sonefrie, mange er merket med og godkjent for A, B og C (altså alle soner). Det finnes lister over filmer som er sonefrie, både de merkede og umerkede, 200 kroner er maks før momspåslag, 200 kroner på din valuttakalkulator er ikke alltid det samme som 200 kroner på postens utregning - du kan få overraskelse.. osv osv.. Nevnte butikk sender alle disse typer filmer. Jeg har kun Sone B spiller, hvis det fortsatt er tvil. heanwi: Fem-seks filmer fra de i samme pakke går greit ut fra verdien den butikken setter på pakken. Det skjer automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå