Esukiru Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 i dag fikk jeg tak i dette jabra 135 bt headsettet altso den nyeste versjonen av denne serien. men naar jeg skal finne det paa ps3en finner jeg den ikke. finnes det en connection guide til hvordan koble det opp mot ps3? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 har ikke headset selv eller no men har tenkt å kjøpe. Fant det er fort til deg, vet ikke om det hjelper men kan jo se selv:) http://boardsus.playstation.com/playstatio...thread.id=68872 ellers lurer jeg på hvor du kjøpte det og hvor mye du betalte? Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Fattern kjøpte akkurat det samme headsettet for noen dager siden.. Jeg tjuvlånte det for å teste det på ps3en! Det er bare å følge bruksanvisningen (Mer som en quickstart, ikke en stor bok) som følgte med. Der står det skritt for skritt. Når det står at du kan begynne og søke med mobilen din i bruksanvisningen, begynner du å søke med ps3'en din.. Ble kanskje litt tungt skrevet men håper du forstod det! Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Har fått til å koble den til ps3en nå :)men hvordan funker det? spiller for det meste COD4 men det står ikke noe høyttaler icon ved mitt nick. Og er den på når det blåe lyset på headsettet blinker, eller skal det lyse blått konstant? Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Bare trykk en gang på den store knappen ( den som lyser blått noen ganger ) Blir det samme som å svare på en samtale med mobilen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå