HøttenTøtt Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hei, hadde overclocka pcen min en stund nå(se i siggen). Da jeg klokka alt ned fikk jeg et sykt FPS drop. Før jeg overclocka var det MYE bedre FPS. Hva er det som kan vere grunnen til FPS dropet? Trenger HJELP!!!!!!!!! Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hvor store forskjeller er det da? Kanskje du har glemt noen innstillinger? Hvis "før overklokk" var 100% standard på alt, så kan du jo resette BIOS og sette skjermkort på default, se om det hjelper. Har du brukt noe software til overklokking? Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Hvor store forskjeller er det da? Kanskje du har glemt noen innstillinger? Hvis "før overklokk" var 100% standard på alt, så kan du jo resette BIOS og sette skjermkort på default, se om det hjelper. Har du brukt noe software til overklokking? Ja rivertuner Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Sikkert noe du har skrudd på der som ikke blir suttet til default når du "klokka ned" igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå